WELLA PROSERİES VOLUME SAÇ KÖPÜĞÜ

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere severek kullandığım saç köpüğümden bahsedeceğim.


Bendeki 3. sertlikteki köpük olmasına karşın saçta kesinlikle saçı sertleştirme ya da ağırlaştırması söz konusu değil. Gayet yumuşak yapıyor. Banyo sonrası nemli saçıma uygulayıp kurumaya bırakıyorum ve oldukça memnun kaldım. Daha önce farklı markaları da denemiştim yok anam saç kıvırcık desem değil, su dalgası desem hiç değil çohh acayip birşeyler yapıyordu saçıma. Ama bu cici öyle değil :)


Ürünün içeriğini buradan okuyabilirsiniz, şişenin yuvarlak oluşundan tek seferde tek kareye alamadım :( 150 ml ve uzun süre kullanılabilir. Ömrü ise 12 ay, pompalı bir başlığı var bu sayede fazla ürün israfının önüne geçiliyor. Kapağı da oldukça sağlam at valize git her yere :)


İşte bu daa ürünün saçıma uygulanmış hali, tabii ben saçımı çekebilmek için cebelleşirken saçlar biraz birbirine girmiş :) Ayrıca saçımda sadece köpük yok aynı zamanda loreal mucizevi yağ ve daha önce burada  ve burada  yazdığım ev yapımı kürleri de kullandım.

İşte benim saç köpüğü maceram bu şekilde. Sizlerin memnun kaldığı ürünler hangileridir kuzular ?

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.