HAİR COLD WARRİOR KERATİN ŞAMPUAN VE KERATİN SAÇ MASKESİ

Herkese Merhabalar,
Bugünün konuğu Hair Cold Warrior keratin şampuanı ve saç maskesi. Biz bayanlar saçımızla fazla uğraştığımızdan canlarına okur sonra onları adam etmek için  türlü bakımlar uygularız. son zamanların gözdesi ise şüphesiz keratin içerikli ürünler ..

Öncelikle sizlere kısaca keratin nedir ve faydası nedir bundan bahsedeyim;
Keratin bir protein çeşididir. Keratin sadece saçlarda bulunur diye düşünülse de bu madde bol miktarda tırnaklarda da bulunmaktadır. Bu maddenin eksik olması durumunda kişilerin tırnaklarının çok narin ve ince olduğu saptanmıştır.

Saç üzerinde keratinin en büyük etkisi, dağınık veya kırık uçlu saçlara daha düz, kalın ve sağlıklı göstermesidir. Özellikle keratinin topical uygulamada (yani saç veya deri üzerine doğrudan uygulandığında) oldukça etkili olduğu bilinmektedir.
Ayrıca saçların daha yumuşak bir dokuya ve sağlıklı görünüme sahip olması gibi olumlu etkileri vardır.

Şimdi gelelim bendeki keratin şampuanın vaadlerine ve bendeki etkilerine

Tuz içermeyen özel formülü sayesinde işlem görmüş saçlarda yıpranmaları azaltır. Saça Keratin desteği sağlar.

Öncelikle şunu belirteyim Bartın'ın suyu çok kireçlidir ve bu da saçlarımı hayli sertleştirir. Bu şampuanı neredeyse 5 ay kullandım. Özellikle sac ürünlerine alışma surem çok uzundur bu yüzden yanıltıcı yorum yapmamak için uzun sure bekledim

Üründe tuz ve sülfat bulunmamakta, doğal içeriğe sahip olduğundan yıkama esnasında saçlarımı bir hayli sertleştirdi fakat sonrasında saçlarımda inanılmaz bir yumuşaklık oldu ki ben maskesiyle birlikte kullandım

Sac kırıklarımı ciddi anlamda onardı. Normalde saçlarıma fon çekerken kucağımda kırılmış saclarla dolu olurdu zamanla bu çirkin görüntü ortadan kalktı

Saçlarıma verdiği parlaklığı çok sevdim

Minicik bir miktar tüm saçlarıma yeterli geldi ve yapısı da hani kopuk el sabunları olur ya aynen öyle

İçeriğindeki keratin sayesinde saçlarım daha sağlıklı bir hal aldı

Sac dökülmemi de zamanla azalttı ve saçlarıma hacim kazandırdı

Kilit pompalı olması da ayrıca avantaj hem seyahatte tasimaya uygun hem de fazla şampuan tüketiminin önüne geçiliyor bu sayede

Tek sevmediğim yönü yıkama esnasındaki verdiği sertlik olsa da bu urunun doğal olduğunu ispatlar nitelikte. Garibim saclar alışmış kimyasal ürünlere doğal şampuan görünce afalladı tabii 😂😂😂
Şampuan ile ilgili yorumlarım bu şekilde

Pek belirgin olmasa da ürün özelliği ve içeriği bu şekilde. Şimdi gelelim saç maskesi yorumlarıma;

Maskemizin vaadleri ; İçerdiği Keratin sayesinde saçı kökten uca güçlendirir ve daha dayanıklı hale getirir. Özel formülü sayesinde kimyasal işlem görmüş saçlarda oluşan hasarı onarır. Saçınıza parlaklık, hacim ve yumuşaklık sağlar, ipeksi bir görünüm kazandırır. Güneş ışınlarından ve dış etkenlerden korunmasına yardımcı olur. Saçı yeniden yapılandırır, saç kökünü besler ve enerji verir.Saç büyümesini destekler. Saçlarınız daha ipeksi ve sağlıklı görünür. Anında ve kolay taranır.

Ah bu maske :) İşin ilmini çözene kadar ne çektirdin be ! :) Kızlar bende biraz tembellik vardır, ben saçımın suyunu havluyla değil de saçlarımı sanki çamaşır sıkar gibi sıkıp fazla suyunu akıtırım, bu şekilde de maskeyi uygulardım. Bir kaç böyle denemem oldu arkadaş saçlar kazık gibi :)

Tabii burada hatalı benim, havluyla ıslaklığı alınmış nemli saç diyorsa o şekilde uygula değil mi ? Yoook ben illa tembellik edip bildiğimi okuyacağım. İşi ilmine uygun yapınca oldukça yumuşak saçlarım oldu maskeyi kullanınca. Bir de genelde 5 dk kadar bekletip durulardım, farkettim ki saçımda ne kadar uzun süre bekletirsem etkisi o denli arttı

Lafı çok fazla uzatıp sizleri sıkmak istemiyorum, maske hakkındaki yorumlarım da şampuan yorumlarımla aynı. Zaten saç ürünlerinde tamamlayıcı ürünleri birlikte kullanmadan tek başlarına yeterli geleceğini düşünmüyorum. Tamamlayıcı ürünleri kullanarak ürünün gücünü artırıyoruz aslında.

Ben lafı uzatmayacaktım değil mi ? Son olarak Firma ve ürünler hakkında bilgi almak isterseniz aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.
Dipnot : Ürün ambalajları değişmiş fakat isimleri aynı :)



Unknown

.

Nar Ecza

5 yorum:

  1. Gerçekten ihtiyacım olan şey bu olabilir... Tanıştırdığın için çok teşekkür ederim canım <3

    YanıtlaSil
  2. Ben en sonunda kimyasal içermeyen Katkısız Liquid Keratin buldum ve evde kendim saçıma yükledim. O kadar güzel bir onarım oldu ki anlatamam. Düzleştirmeye de faydası oldu ama çok az. Zaten benım asıl amacım saçlarım çok yıpranmıştı kırılıp kopuyor ve matlaşmıştı. Bunlardan eser kalmadı çok şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hangi marka, nereden alıp nasıl uyguladığını paylaşabilir misin ? Gerçekten ihtiyacım var saçlarımın onarılmasına

      Sil
  3. ben keratinli şampuan kullandım.Şampuan biraz az köpürüyor ama sanırım o da doğal ve organik olmasından, deterjan içermemesinden kaynaklıdır. Fakat benim saçlarım tiksinti veriordu, çok sevimsiz sert ve kuruydu, şimdi çok hoşlanıyorum.keratinbakim.com

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.