MULTİACTİVE KAPATICI GÜNDÜZ KREMİ / BB KREM

Herkese Merhabalar,

Hazır yaz ayında BB Kremleri tercih ediyorken bir öneriyle karşınızdayım. Malum yaz aylarında fondötenler cildimiz için oldukça ağır kalıyor.

 
multiactiv_turkiye Bb Kremin özelliklerinden biraz bahsedeyim;
24 Saat nemlendirme özelliğine sahip içeriğindeki doğal yağlarla da besler
Cilt tonuna etki ederek cildin doğal, dengeli ve dinlenmiş görünümünü sağlar
Cildi yumuşak ve pürüzsüz kılar
Ciltteki fazla sebumu (yağı) çeker


İçeriğindeki yağlar ; jojoba yağı, shea butter, aloe vera jel, uva/uvb sayesinde cildi besler ve güneşin zararlı ışınlarına karşı cildimizi korur.

Gelelim yorumlarıma;
Spf 15 barındırması ve bitkisel içerikli olması beni cezbetti. Ben karmadan yağlıya dönük cilde sahibim, normalde matlaştırıcı krem kullanmadan ten ürünü kullanamam. Bu
ürünü saf cilde uyguladım etkilerini gözlemlemek için. Cildimde herhangi bir yağlanma parlama sorunu oluşmadı. Kuru bölgelerde pütürleşme yaşamadım gayet homojen bir görüntü ile pürüzsüz bir cilt elde ettim. Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi ki ben hassas bir cilde sahip değilim.



Yapısı diğer bb ve cc kremlere nazaran daha tok. En çok da bunu sevdim,ay aman fazla aktı tüh vah ürün ziyan oldu ya da elime gelmişken hepsini süreyim diyerek fazla ürün boca etmiyorsunuz. Tek sevmediğim yönü rengi bana biraz koyu geldi, bu yüzden incecik bir kat olarak uyguluyorum

Cildinizde kapanması gereken sorunlar varsa size uygun bir ürün değil, kapatıcılık dizeyi oldukça düşük fakat fresh bir görüntü olsun ve sadece cildimdeki ton farklılığı nötr hale gelsin derseniz evet aradığınız
ürünü buldunuz



İçeriğe dikkat edenlere dipnot : Bitkisel içeriğinin yani sıra, talc ve paraben bulunmakta bilginize. 50 ML olan ürünün 12 ay kullanım ömrü var.



Evet kızlar bu da @multiactiv_turkiye BB krem öncesi ve sonrası, cildimdeki leke ve ben'e dikkat ederseniz urunun kapatıcılık düzeyini anlayabilirsiniz

Resmi ayni yerde ayni ışıkta ve açıda çektim ki yanıltıcı olmasın

Umarım faydalı olmuştur. Benim memnun kaldığım bir ürün oldu, son zamanlarda elim hep bu üründe.



MultiActive ürünlerini incelemek isterseniz : Tıklayın
Direk ürünü incelemek için burayı Tıklayın

Ürün firma tarafından yorumlanmam için gönderilmiştir. Bu güzel ürün için teşekkür ederim







Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.