VPLEKSİ AKRİLİK MAKYAJ ORGANİZERİ

Herkese iyi akşamlaar,
Bugün her kozmetik severin ihtiyacı olan harika bir üründen bahsedeceğim sizlere. Özellikle biz bloggerların maaşallah dedirtecek kadar çok kozmetik ürünü vardır ve çoğu zaman onları koyacak yer bulamayız. O zaman gelin bizi bu dertten kurtaran bir organizerden bahsedeyim sizlere, bol gorselli bir post bekliyor sizleri ..


Piyasada çeşitli ebatlarda organizerler satılmakta. Ben almışken bir kez olsun temiz olsun istedim ve battal beden aldım :) Bendeki 3 çekmeceli oldukça geniş bir organizer


Benim için en önemli konulardan biri de elbette paketleme. Hiç birimiz kırılmış ya da hasarlı bir kargoyla karşılaşmak istemeyiz. Bu konuda son derece sağlam bir paketleme yapılmış elbette sağlam bir kutuya konularak geldi siparişim. En ufak bir hasarı yoktu benden tam not aldılar.


Burada organizerin boş halini görüyorsunuz. Her bir çekmecede ayrıca bir aparat bulunmakta, bu aparat çekmece içi genişliği ayarlamanıza ve ayrı bölmeler oluşturmanızı sağlıyor.


İşte size bahsettiğim bu aparat, kutunun üstünde gördüğünüz şeffaf kututu çekmecede dilediğiniz yere koyup çekmece içi bölme yeri oluşturuyorsunuz ve bu kutuya da malzemelerinizi koyabiliyorsunuz


Bu da organizerin dolu halinin genel görüntüsü. Şimdi her bir çekmeceyi tek tek paylaşacağım sizlerle


Burası çekmecemizin en altı. Ürünlerimin çoğu öğrenci evimde olduğundan organizerimi çok dolduramadım. Buraya daha çok stok ürünlerimi ya da henüz hiç açmadıklarımı koydum


Bu da ikinci çekmece, aparatın içine dudak ürünlerimi koydum. Diğer büyük kısıma da boş kalmasın diye rastgele birşeyler doldurdum :)


En sevdiğim yer en üst çekmece. Bu çekmeceye en çok kullandığım ürünlerimi yerleştirim. Aparatın içine göz ürünlerimi, soldaki büyük bölüme daha çok ten ürünleriyle kaba ürünlerimi, en sağ bölüme de küçük kavanoz tipi ürünlerimi yerleştirdim. Tabii tüm malzemelerimi getirdiğimde bu organizer hıncahınc dolacak şüphesiz :)

Kızlar bu ürünü iyiki almışım, gerek çekmecem gerekse masamın üstü nefes aldı rahatladı. O kadar karmaşık ve göz yoran bir görüntü vardı ki anlatamam ..

Neden kırmızı aldım ? Hem yatak başlığım hem de odamdaki peluş halım kırmızı olduğu için takım yapmak istedim.

Aldığım yerde 4 rengi bulunmakta, kırmızı - siyah- rakı beyazı ve şeffaf yani renksiz olan. Aynı zamanda farklı boyları ve türleri de var

Eğer siz de böyle bir şey arıyorsanız instagramda VPLEKSİ hesabına muhakkak göz atın derim. Hem güvenilir hem de oldukça ilgili bir sayfa. gözüm kapalı tavsiye ederim sizlere ..

Unknown

.

Nar Ecza

12 yorum:

  1. Sevgili İlayda Hanim, urunun fiyatini yazmayi unutmussunuz rica etsem belirtir misiniz XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esen Hanım,
      Yorumunuz beni çok mutlu etti. Bu ürünün fiyatı 98 Lira :)

      Sil
  2. Canım ortalık doparlanınca nasıl açılmıştır oda tahmin edebiliyorum o ferahlığını :) Kırmızı olmasıda çok hoş, odanla bütünleşmiştir, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten oda genisledi canim ya artik hersey daha duzenli. Rengi de pek uyumlu oldu tabiki :) Cok tesekkur ederim canim :*

      Sil
  3. Fiyatı biraz fazlaymış ama rengi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim. Valla o parayi bir kere verdim en buyugunu alip rahat ettim :)

      Sil
  4. bende tam böyle bi ürün istiyodum çok güzelmiş ama cidden fiyatı biraz fazla olmasaymış iyiymiş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki indirime girebilir canım takip etmek gerek, gerçi açıkçası o parayı hakediyor :)

      Sil
  5. Sevgili İlayda Hanım,
    Ürünü nereden aldığınıza dair bir bilgiye ulaşamadım. Merakımı cezbetti doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Feride,
      Yazımın sonunda aldığım yeri link vererek belirtmiştim :) İnstagram'da Vpleksi hesabından aldım
      Sevgiler,

      Sil
  6. Siparişinizden kaç gün sonra kargo size ulaştı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleynacigim, iki gunde ulasti canim. Bu süreç dagitici firmaya gore degisebiliyor malesef

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.