Yeni Elidor Doğanın Enerjisi Serisi ile Saçlar 5 Kat Daha Güçlü ve Dirençli



Herkese Merhabalar,

Bugünkü konuğum  Elidor’un yeni bir serisi olan ve Doğanın Enerjisi adıyla piyasaya sürülen bu saç bakım serimiz. Eğer sizler de benim gibi fazla işlem görmüş ve yıpranmış saçlara sahipseniz saçlarınız ekstra özen ve bakıma ihtiyaç duyarlar. Tabiatın köklerindeki enerjiyi saçlarla buluşturan Elidor’un yeni serisi, iki farklı içeriğe sahip ürünlerden oluşuyor.

Jamal Hammadi imzalı yeni “Doğanın Enerjisi Serisi ”  ile 5 kat daha güçlü, dirençli ve canlı saçlar
Elidor Doğanın Enerjisi Serisi, ünlü film yıldızlarının saçlarını emanet ettikleri Jamal Hammadi tarafından geliştirilmiş ve bizlere sunulmuştur. Bu yeni seri hakkında bilgi verdikten sonra gelin hep birlikte bu yeni serimizi daha yakından tanıyıp inceleyelim;




Elidor Doğanın Enerjisi Serisinde iki çeşit bulunmakta; canlı ve dirençli saçlar için, güçlü saç uçları için

Aynı zamanda yeni Elidor’un serisi adı gibi enerjisini doğadan alarak içeriği doğal özlerden oluşmakta, ginseng kökü ve angelina kökü ile geliştirilmiş ve içeriğinde bir çoğumuzun dikkat ettiği paraben bulunmamaktadır.




Güçlü saç uçları: şampuan, saç kremi, ekspres bakım spreyinden oluşuyor. Güçlü Saç Uçları içeriğinde Angelica Kökü bulunmaktadır. Güçlü Saç Uçları Serisi, kuru saç uçlarını 5 kata kadar güçlendiren özelliğe sahip. Zayıf saç uçlarını sararak kırılmaları 80%’e kadar azaltan seri, yazın saçlardaki yıpratıcı etkisine karşı koymak isteyenlere avantaj sağlıyor.

İlk Önce Angelina Kökü hakkında biraz bilgi verelim;

Kalın ve güçlü kökleri, topraktaki vitamin ve mineralleri emerek bitkinin kökten uca sağlıklı büyümesini sağlıyormuş.

Aynı zamanda saç köklerini besler, saç tellerini nemlendirir, kırık saç uçlarını onarır ve yeni kırılmaları önler, saç diplerindeki fazla yağı dengeler.

İtiraf etmeliyim ki kokuları gerçekten muhteşem, kendinizi doğanın ortasında hissediyorsunuz.
Öncelikle belirtmeliyim ki kullandığımız ürünlerden maksimum verim almak istiyorsak serinin tamamlayıcı ürünlerini birlikte kullanmalıyız ki saçlarımızda en sağlıklı etkiyi yakalayalım. Saç uçlarım fazlasıyla kırık ve yıpranmış durumda oldukları için Angelica kökü içeren 'Güçlü Saç Uçları' serisini kullandım. Normalde kullandığım şampuanlar ve saç kremleri bende yetersiz kalır ekstradan saç maskesi kullanmak zorunda kalırdım ki istediğim yumuşaklığı ancak elde edebiliyordum. İlk kez yeni Elidor sayesinde maskeye ihtiyaç duymadım ve verdiği yumuşaklığa hayran kaldım, parmaklarım saçlarımın arasında kayıp gidiyordu, üstelik benim saçlarım ince telli ve çok çabuk birbirine dolanıp karışmaya meyillidir. Banyo sonrası uyguladığım ekspres bakım spreyi sivi saç kremiyle hem saçlarımın misler gibi kokmasını, hem çok daha rahat taranmasını sağladı. Tarakta kopmuş saçları görmemek ne güzel bir duyguymuş !! Üstelik saçınızdaki o güzel koku ve yumuşaklık etkisini uzun süre koruyor.


 


Diğer ürünümüz de Canlı ve Dirençli Saçlar: şampuan, saç kremi, ekspres bakım spreyi ve 7/24 şekillendirici bakım kreminden oluşuyor. Canlı ve Dirençli Saçların içeriğinde Ginseng Kökü bulunmaktadır. 

Ginseng’in saç için faydaları nelerdir?

Saç Büyümesini uyarır:

Panaxginseng  dermalpapilla hücrelerinin proliferasyonunu artıran başka bir deyişle, anti-apoptotiktir. Bu nedenle,  topikal uygulama saçınızın yenilenme yeteneğini geliştir.

Saç derisinin kan akış hızını arttırır.

Ayrıca böylece saç dökülmesini önlemek, saç köklerinin ve hücrelerin sağlığını korumayı sağlar.

Ginseng saç için uyarıcı ve büyümeyi hızlandırıcıdır.



Elidor Doğanın Enerjisi Canlı ve Dirençli saçlar saçın 5 Kat daha Canlı ve Dirençli kalması için geliştirilen bu formülde özellikle yazın güneş-deniz-havuz gibi saçlara zarar veren etkilerden saçınızı korumak ve direncini artırmak için harika bir ürün. Elbette tamamlayıcı ürünlerini de kullanarak olası etkilerini artırmak sizin elinizde. Ben bu seriden 7/24 nemlendirici şekillendirici bakım kremini kullandım, benim için saç bakımında önemli olan unsurlardan biri de saçlarıma bakım yaparken aynı zamanda saçlarımda ağırlaştırma / yağlandırma gibi olumsuz etkiler yapmamasıdır. Bu konuda 7/24 bakım kremim bu beklentimin hakkını fazlasıyla verdi. Aynı zamanda saç şeklimin de daha uzun süre dayanmasını sağladı.

Cildimiz kadar en az saçlarımız da çok önemlidir, hatta belki daha önemli. Saçlarımız da bizim gibi narindirler aslında kırılırlar, küserler uzamazlar J Doğanın Enerjisi Serisi ile saçlarım yumuşacık ve parlak bir görünüme kavuştu.

 




Ürünler hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz http://www.elidor.com.tr/
Elidor Facebook Sayfası https://www.facebook.com/ElidorTurkiye

Elidor İnstagram Sayfası https://instagram.com/elidorturkey/



Güzellikle ve sağlıkla kalın ..


Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. ginseng köklü olan seriyi denemeyi istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canim, ginseng kokluyu ailem kullaniyor cok memnunlar. Sac sekillendiriciyi de ben kullaniyorum gercekten cok guzel

      Sil
  2. Bende bu yazıyı şimdi gördüm elidorun Angelina kökü içeren şampuanından ne zamandır kullanıyorum saç uçlarına kuruldu art8k daha kurumuyo yumuşacık oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarim da röfleden dolayi cok kuru ve yipranmis. Sac kremi kullanmadam keçe gibi olur normalde, ill lez bu sampuan sayesinde sac kremine veda ettim

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.