RAPSODİ OJE

Herkese karlı bir günden merhaba ;
Daha önce rapsodinin 07 numarası için burada yazdığım yazısında ojeyi yerden yere vurmuştum. Şimdi kendisine bir özür borcu olarak bu yazıyı yazmak istedim.



Özür dilememdeki neden, bir önceki postta aynı sorunları bu ojede yaşamamış olmam. Aksine oldukça da memnun kaldım. Sanıyorum diğer ojenin yapısında bir bozulma oldu, her ne kadar hiç öyle görünmese de ..
Mavi rengi sürdüğümde 2 katta çok opak bir renk elde ettim işin en ilginç tarafı ise hiç çizgilenme yapmaması oldu. Kuruma hızı için net birşey söyleyemeyeceğim çünkü yazısını ilerde yazacağım oje kurutucu kullandım ve aynı zamanda soğuk suda da beklettim elimi. Haliyle kuruması da çabuklaştı.


Oje 12 ml, yani bir flormar ojesinden 1 ml daha fazla, oysa şişeye baksan çok daha küçük görünüyor. Rengine zaten bayıldım, deniz kenarında yetişmiş biri olarak bu rengi çok severim bana huzur verir.
Ojenin fiyatı : 1 Lira

Rapsodi daha önce seni sivri dilimle dövdüğüm için özür dilerim, ama sen yine de kendini geliştir :)

İşte böyle bacılarım, sizin favori renk ve marka nelerdir ?

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. WOW! Rengi harika:) ben bordo rengine bayılıyorum öjelerimde ilk tercihim:)
    Benim bloğuma da gel canım takibe alıyorum seni öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim, bordo benim de ojede aşık olduğum bir renktir ve dün bir tane kaptım en kısa zamanda burada olacak. Işınlanarak geliyorum canım bloğuna, en goccamanından öpüyorum :*

      Sil
  2. Cok civik bu rapsodinin ojeleri cnm acaba bnm aldiklarimda mi bi terslik var :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzum dedigin gibi civik kivamdalar 3 kat surmen gerekebiliyor. En ilginci bir bakmissin ortuculugu super bi bakmissin cinnet gecirtiyor insana

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.