AVON AKNEYE MEYİLLİ CİLTLER İÇİN CİLT TONUNU DÜZGÜNLEŞTİREN KAPATICI

Herkese Selam Olsun,
Sizlere yine severek kullandığım üründen bahsetmek istiyorum.


Bu ürün aslında ne bir BB krem ne de kapatıcı. Çoh acayip birşey. Oldukça hafif bir yapısı var yani biraz daha inceltseler su gibi olacakmış :) SPF 15 koruma faktörüne sahip 30 ML gramajında. Kullanım ömrü 12 ay gayet makûl.
İlaydaaaa !!! Lafı uzatma sadede gel diyosunuz, haklısınız :)
Şimdi bacılar bu ürünü ben esasında fondöten öncesi nelendirici niyetine kullanıyorum, nemlendirme konusunda başarılı. Aynı zamanda ciltteki renk eşitsizliğini bir nebze eşitleyip cildi fondötene güzel hazırlıyor. BB kremler kadar etkili bir kapatıcılığı yok. Kokusu benim çok hoşuma gitti.

Ürünün ambalajı ve adı değişmiştir. Clearskin Yağ İçermeyen Renkli Nemlendirici olarak satıştadır.


 Tendeki duruşu bu şekilde. Cilde aydınlık ve taze bir görünüm veriyor. BB krem yerine bu ürünü tercih ediyorum daha çok.

Fiyatı : 21.80 indirim zamanı daha uyguna alınabilir.

Yine bir bütçe dostu yazımın daha sonun geldim, görüşmek dileğiyle öpücükler hepinize :)

 

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.