DUDAK KALEMLERİ

Herkese Merhabalar,
Yılın ilk gününden hepinize selam olsun, umarım çok güzel bir yıl geçirirsiniz. Yılın ilk günki yazısı dudak kalemlerimin topluca görseli bu şekilde ;



Elimdeki ürünler, Emily, Golden Rose, Carmina, Flormar, Muu Daa, Galeria


Aynı sıradan bileğimdeki renkleri de bu şekilde ..



Aynı sıradan ürünlerin marka numaraları şu şekilde :

1. Emily 203
2. Emily 213
3. Emily 215
4. Flormar Waterproof tahta kalem 220
5. Golden Rose Dream Lips Lipliner 503
6. Golden Rose Dream Lips Lipliner 515
7. Muu Daa Cosmetics Lip Contour Pencil 103
8. Flormar Waterproof tahta kalem 201
9. Galeria Cosmetics 118
10. Carmina 202


Ürün yorum ve fiyatlarına gelecek olursam ;

Emily : Fiyatı 1,50 - 2,00 lira arasında değişiyor. Yapıları yumuşak, sürümü kolay ve bir hayli kalıcı ürünlerdir. Kolumdan silmeye çalıştığımda en zor çıkan ürün grubu oldu. Uçlarını açmak istediğinizde herhangi bir kırılma söz konusu değil. Kapakları sağlam, çantada rahatlıkla taşıyabilirsiniz. Dudak kalemi alacağım zaman ilk tercihim emily olacak kesinlikle tavsiye ederim. Kalemin özelliği Long-Lasting yani uzun süre dayanıklı olması ve vaadini yerine getiriyor.

Golden Rose : Fiyatı 2,75 Emily için yaptığım tüm yorumlar golden rose için de geçerli. Yapıları ve kıvamları aynı. Long-Lasting ve Waterproof özelliği yok ama kalıcılıkları yine de iyi

Flormar : Fiyatı 3,95 Waterproof olma özelliği var ama bence yok. Tahta kalem olmasına karşın kalemin yapısı oldukça yumuşak. Dudağınızı yırta yırta çerçevelemiyor :)

Muu Daa : Fiyatı 1,50 lira. Flormarla aynı performansa sahip sadece yapısı biraz daha sert ama rahatsız edecek kadar değil. Markette görüp  almıştım denemek için iyiki de almışım.

Carmina : Fiyatını malesef hatırlamıyorum alalı çok oldu. Carmina en sevmediğim kalem oldu rengini zor veriyor.

Ürünler hakkındaki yorumlar bu şekilde, hepsi de makûl fiyatlı ürünler ve severek kullanıyorum. Sizin tercihiniz neler ?

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. Emily,Golden Rose ve Flormar'ın kalemlerini ben de seviyorum. yapıları kalıcılıkları renkleri iyi, hem de uygun fiyatlı, böylece rengarenk doldurabiliyorum masamı^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bir dudak kalemine 20-30 lira vermek bana evlat acısı gibi oturur. Beklentimi karşılıyorsa gider 2-3 liraya 10 adet alırım. Sen de bendensin bacım gel yanıma :)

      Sil
  2. Merhaba, muu daa markali dudak kalemini nereden aldiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim, ben marketten almistim fakat kucuk kozmetik parfumerilerde de goruyorum bazen :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.