TROPİKAL TURQUOISE DUŞ JELİ

Herkese Merhabalar,
Bugünün konuğu çok sevdiğim duş jelim. Arkadaş yok böyle bir koku .. Kendinizi tropikal ağaçların bulunduğu bir ormanda hissediyorsunuz hele o ferah kokusu. Koklamaya doyamıyom kendimi :)




Bir çok çeşit duş jeli kullandım ama kokusu beni benden alan bir tek bu olmuştur. 400 Ml olması da şahane kullan kullan miss gibi ol. Kullanım ömrü 24 ay ama ben bunun dibini hemen görürüm kii :) Sürdükçe süresim geliyor. Aynı zamanda vücudumu nemlendirdiğini de hissettim.


Ürünün içeriği görünüyor mu bilmiyorum ama merak edenler görünmüyorsa büyüteçle bakabilir :)
* En önemlisi ürün paraben içermiyor
* Cruelty Free yani hayvanlar üzerinde deney yapmıyor
* Watsonsta satılıyor ve  3 liraya almıştım ki indirimde miydi bilmiyorum

Bir duş jeli hakkında daha neler yazılabilir bilmiyorum ama benim yorumum bu şekilde. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı ?

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Fiyatı çok uygunmuş kokusunu da çok merak ettim. Watsons'a gidince bende bi bakayım buna canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım goccaman duş jeli 3 liraydı, valla watsonsta alırken bile 15 dakika kadar koklamışımdır hipnoz etkisi yapıyor resmen :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.