FLORMAR LONG WEARING LIP GLOSS - L 402

Herkese Merhabalar,
Bugün bloğumda ne tanıtsam diye dolabımı kurcalarken bir köşede unutulmuş lipglossu gördüm. Oysa kaç arkadaş birden buna saldırıp ağazada stok sorununa yol açmıştık.
Ürün 4,5 ml ve kullanım ömrü de eğer o minicik rakamları yanlış görmediysem 18 ay. Bendeki fırçası aplikatör değil de kıl fırça olanlardan. Flormarın websitesine baktım sanırım ambalajı yenilenmiş ve aplikatör fırça yapmışlar. Bence iyi de yapmışlar çünkü kıl fırçası çizgilenme yapıyor.


Her zamanki gibi resmi bulanık çekmeyi büyük bir performansla başardım :) Olsun en azından ışıltısını görebiliyorsunuz :)
Ben gloss hiiiiiç sevmem. Makyajımı çoğunlukla mat ürünlerden yana kullanan biriyimdir. Bilhassa dudağımda o yapış yapış ya da ıslak hissi hiç sevmem. İçerisinde minik minik ama yoğun bir ışıltısı var hafif sim gibi. Kendi başına kullanıldığı gibi pembe tonlarda rujun üzerine ışıltı katmak için de kullanılıyor. Hafif bir göz makyajına bu ruj gerçekten muazzam.

 
Bu da çıplak dudağa sürülmüş hali, çok az bir miktar kullandım fikir vermesi için. Işıltısını artırmak için bir kaç kat sürerek yoğunlaştırabilirsiniz.
Valla emin olun bunu kullandığınızda öpülesi bir dudak oluyor :P
Şimdiye dek bunu görüpte almayananını görmedim. Siz resimlerimin rezilliğine aldanmayın görünenden 10 kat daha güzel.

Son olarak fiyatı : 15,90
Sizin bu gloss hakkında yorumunuz nedir ?

 

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.