CECİLE LONG KİSSES LİPGLOSS

Ey Ahali Bu Yazıya Dikkat !!
Kızlar 14 şubata sayılı günler kaldı. Eminim sevgilisi olanların çoğu takıdan tokaya, kıyafetten makyaja, ayakkabıdan saç modeline kadar bir çok şeyi kafasında tasarladı. Eee sevgiliyle ormantik bir gün olacak normaldir. Peki ya ruj bacım ruj en önemlisi bu !!


Şimdi diyonuz ki neden en önemlisi ruj ? Öhöm öhöm !! Efenim hani sevgülüler günü ya, hani ormantik anlar olacak ya, eh biraz-cıkk da yakınlaşma olabilir mesela :) Hah işte bu noktada rujun sadece sizde kalıp karşı tarafa copy-paste olmaması lazım. Ah anam ruj sana bulaştı, vah anam çantada ıslak medil yok, oy anam elalem bize bakıyor derdiniz olmamalı ki günün cilvesi bozulmasın :)


Fırçası bu şekilde, uygulaması oldukça rahat. Uç kısmıyla dudağınıza çerçeve de yapabiliyorsunuz.
Rujun adı lipgloss ama kendi değil. Bu ruj dudağınıza sürüldükten ortalama 5 dk sonra tamamen dudaklarınıza sabitleniyor ki bunu ruju sürerken dahi yapısından hissedebiliyorsunuz. Ye iç öp sigara iç asla bulaşma söz konusu değil. Dolayısıyla da mat bir bitişi var. Ruju sürmeden önce dudağınızı nemlendirmenizi öneririm çünkü çizgilere dolma gibi kötü bir huyu var kızımızın. Kısacası bacılarım bu ruj bir harika !!


Bu da elimdeki duruşu. Rujun fiyatı 21.90
Tek sorun rujun her kozmetikçide bulunmaması. Sanırım daha çok küçük tip kozmetikçilerde bulunuyor. Sizlere temin edebileceğiniz 3 online site önereceğim.

CosmoCity için Tık Tık
Turuncu Kasa için Tık Tık
Cecile Shop için Tık Tık 

Bu ruju alın gelin bana dua edin :) Hepinizi mucuk mucuk

Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Bu üründen bende de var büyük ihtimalle de aynı rengi :) Yorumlarına katılıyorum bi süre sonra sabitleniyor ve çok zor çıkıyor birazda kurutuyor gibi geldi bana mutlaka nemlendirici kullanılmalı öncesinde. Bende küçük bi kozmetik dükkanından almıştım pek bi yerde görmedim, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki 09 numara ihtişamlı bir kırmızı :) Elimdeki swatch bile zor çıktı ki tam çıkarabildiğimi de söyleyemem :) Evet canım kurutma olayı var bu durumu sevmeyenler nemlendirici kulanmalı. Rujun diğer renklerini almak için çok yere baktım ama bulamadım daha çok nasıl tabir edilir yerel kozmetikçilerde bulunuyor :) Allahtan online alışveriş diye bişi var, yaşasın teknoloji !! :)
      Sen de güzel günlerde kullan bitanem :*

      Sil
  2. merhaba makyajlı günler'in blogları keşfedelim etkinliğinden blogunuzu takip ettim bana da beklerim :) burcinevgin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba rujun rengi çok hoşmuş ama ;)
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum rengi cok guzel, hemen blogunuza geliyorum. Opucukler :* :)

      Sil
  4. 15 numarasını aldım harika bir şey. Cosmetica'da indirimde şuan bir bak istersen canım. Başka renklerini de alacağım ben inciiceblog :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy güzel incim. Cecile'nin bu ruju gerçekten çok başarılı, cosmetica'dan ben de almak istedim fakat renkler pek belirgin gelmeyince gözüme son anda vezgeçtim ama aklım hala onlarda :) Güle güle kullan cicini, yazısını bekliyorum :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.