FLORMAR EYEBROW LİNER KAŞ ŞEKİLLENDİRİCİ

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere flormarın likit yapıdaki kaş şekillendiricisinden bahsedeceğim. Eminim birçok yerde okudunuz ama benim ekstra söyleyeceklerim var :)
kozmetiksandigi.blogspot


Bu ürünler görünüm itibariyle kalem eyeliner'a benziyorlar. Yapıları ise onlara nazaran daha hafif daha silik, öyle de olmalı kaşlarımızda kalıp dövme görüntüsü istemeyiz. Gelelim ürünlerin genel hattına.

1 no'lu ürünün numarası 002, ismi yazmıyor ama brown olmalı.
2 no'lu ürün de 003 Medium Brown


1 no'lu ürün ilk çıkan seri, ucu keçeli kalem gibi kalın yapıda fakat kalemi çevirdiğinizde ince kısmı da var hatları belirlemek için. Bu serinin sadece siyah ve kahverengi vardı. Firma sonra renk skalasını da genişleterek 2 no'lu sivri uçlu seriyi üretti. Bence üretmez olaymış !!
Neden mi ? Arkadaşım ince uçlu yapmışsın çok güzel de en sivri olan kısım pamuk gibi yumuşak sürerken erimiş plastik gibi eğriliyor ucu ve bu da sürümü çok zorluyor. Hani çıkarması kolay olsa amenna ama çıkarmak isteyince de mürekkep gibi iz bırakıyon canımı sıkıyon !!

1 no'lu serini ne güzel daşşş gibi üretmişsin hiç böyle sorunlar yok. Ayrıcanaaaa, bana mı denk geldi yoksa hepsi mi aynı bilmiyorum ama resimde de göreceğiniz gibi içindeki sıvısını dışarıya fışkırtıyor. Ürün silikleşmeye başlayınca şöyle azıcık bir çalkalayım dedim aman yarabbiiiii tüm oda mürekkebinle battı taştı !!

Aan bacılar aman sakın ha kapağını kapamadan ürünü çalkalamayın sonucu tam bir facia !! Ve sonrasında siz çalkalamasanız dahi ürünü şakır şakır akıtıyor yine. Elinize filan bulaşırsa da kuaförlerin eline dönersiniz boya izinden uyarmadın demeyin !!!

Tek güzel yanın varsa o da kalıcı olman, ama öyle iddia ettiğin gibi de suya dayanıklı filan değilsin cicim abartma !! Sana güvenip denize girsek ya da yağmur yağsa yüzümüze bir daha sokağa çıkacak yüzümüz olmaz herhalde !! Bir de sudan çıkması da bi acayip bunun ayol !! Bazı yerlerden çıkıyor bazı yerlerden de töbe çıkmak bilmiyor dengesüz müsün nesün !!! :) Ya da bana mı kastın var bilemedim ki .. :)

Oyhhh anam içim çok şişmiş bu ürüne yazdıkça yazasım geliyor.
Son olarak ürünün fiyatı 7,90
Tüm flormar mağazaları, çeşitli parfümericiler ve flormar online sitesinden alabilirsiniz.

Şşşşşt Flormar ! Bi bak hele .. Gel kulağına bişe dicem, bu ürünle bir daha benimla diğilsııııın :)

Siz bu ürünü deneyip aynı sorunlarla karşılaştınız mı çoook merak ediyorum ?

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.