ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA

Nasılsınız Kuzular ?
Bugün size pek sevemediğim şeffaf kaş ve kirpik maskarasından bahsedeceğim.




Ürün şeffaf ambalajda satılıyor bu yönden iyi, bu sayede içinde ne kadar kaldığını görebiliyoruz. Bu ürünü kaşlarımı sabitlemek için uygun fiyatlı olduğu için aldım ama pek memnun kalmadım. Kaşlarınızı sabitliyormuş gibi görünüyor ama 1 saat sonra filan aynen eski haline geliyor. Sadece anı kurtarmak için uygun bir ürün yoksa saatte bir tazelemeniz gerekecek. Kirpiklerimde hiç denemedim bu konuda yorumsuzum.


Fırçası normal rimellere nazaran daha ince, kaşlara kolay bir uygulama sağlıyor. Yalnız dikkattt !!! Ürünü tüpten çıkardığınızda fırçada fazla miktarda ürün oluyor ve o şekilde sürerseniz nasıl desem eşşek yalamış gibi olur kaşlarınız :) O yüzden fırçayı tüpten çıkarırken fazlalığı iyice sıyırın ki doğal bir görüntü oluşsun.

Son olarak;
Ürün 9 Ml , sür sür bitmez
Ömrü ne yazıkki 6 ay, ben daha uzun süredir kullanıyorum bozulmadı
Fiyatı : 7,25 - Anı kurtarmak adına uygun bir fiyat

İşte böyle kuzular, siz memnun musunuz bu keratadan ?



Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Merhaba blogunuz cok guzel pembemakyajin blog kesif etkunlugunde gordum takibe aldimbanada beklerim
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, bloğumu beğenmene çok beğendim. Biraz acemi çaylağım ama inşallah kendimi geliştirmeye çalışacağım. Hemen geliyorum kuzum bloğuna, 5 dakikaya sendeyim :)

      Sil
  2. merhaba blogu izlemeye aldım ama minik bir öneride bulunmak istiyorum.. arka planı beyaz yaparsanız daha az göz yorar ve rahat okunur diye düşünüyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim ben de beyaz yapmak istiyorum fakat HTML duzenleme yerimde sorun var kirik blog logosu cikiyor. Bunu hallettigimde duzeltecegim

      Sil
  3. Rossmanda satılan RDL ürünlerini beğeniyorlar ama ben kullanmadım, bende beklerim bloguma

    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım beniiiim Rossman burda ne arasın :( RDL ürünlerini denemeyi ben de çok istiyorum ama şimdilik bu şansım yok :(

      Hemen bloğunuza geliyorum

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.