GOLDEN ROSE LİPSTİCK

Merhaba güzel ülkemin bakımlı hatunları :)
Bugün sizlere rengine öldüğüm rujumdan bahsedeceğim. Tabii çok becerikli ben, her zamanki gibi resim çekme işinde çuvalladım. İnşallah yine de fikir verici olur. İşte karşınızda kışın favori rengi ..


Kış aylarında ruj denilince aklıma nedense hep bordı gelir, o kapalı havalarda daha bir asil görünür bu renk gözüme. Golden Rose 55 numaralı ruj tam bir kışa uygun bordo. Bir çok blogger arkadaş alt ton üst ton şeklinde ayrıca yorumlar rujları ama vallah ben alt-üst tondan pek anlamam. Bildiğimiz vişne çürüğünün koyusu bir bordo işte karıştırmayın altını üstünü arkidişşşşş !!!

Ürün 4,2 gr bence gayet bereketli. Birazdan göreceğiniz üzere benim dudaklar biraz-cıkkk kalın olmasına rağmen azalmadı. Ürünün ömrü açıldıktan itibaren 24 ay işte bu en güzel tarafı. Bir yıldır kullanıyorum ne bir bozulma,terleme vs .. hiçbir sorun yaşamadım. Daşşş gibi daşşşş :)


Bu da ürünün tende ve dudaktaki duruşları. Sağ üstte tek kat, sağ altta da iki kat sürülmüş halleri. Esasında rengi çok daha güzel ve koyu ama işte gel de o rengi kamerada yakala .. Sırf bunun için fotoğrafçılık kursuna gitmeyi düşünüyorum. Dudağımı daha önce şurada bahsettiğim Mua Daa kalemiyle çerçeveledim. Bu rujla uyumlu bir renk oldu.
Rujun yapısı saten bitişli fakat ilerleyen zamanlarda hafif bir kuruma ve matlık oluştu ki bu rahatsız edici bir kuruma değil asla. Aksine ben mat ruj manyağı olduğum için işime bile geldi. Kalıcılığı ise oldukça yüksek, saatlerce dudağımda bozulmadan kaldı, tazeleme ihtiyacı hiç hissetmedim.

Son olarak rujun fiyatı 13,50 lira. Bir çok kozmetikçide bulabilir, buradan diğer renklerine bakabilir ve online sipariş verebilirsiniz.

Golden Rose hikayesi işte böyle cancağızlar, sizin favori bordo renginiz hangisi ?

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. Rujun rengi çok hoşmuş canım blogun hayırlı olsun ben de bloguma bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inan fotoğraflama işini bir türlü beceremedim, siz bu konuda çok iyisiniz maaşallah. Hem netlik hem de aksessuarlarla harika kareler çekiyorsunuz. Rujun rengi inan gördüğünden çok daha güzel keza kalıcılığı da aynı. Sizin bloğunuzu da her gün düzenli takip ediyorum :) Tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiler ..

      Sil
  2. Renk çok hoşmuş.ben de pembe ve koyu bordo ruj hastasıyım.kendisi alacagım rujlar arasında yerini aldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle söyleyeyim, resimdekinden çok daha güzel. Resim çekerken elimin titremesine çare bulamayınca böyle buğulu resimler ortaya çıkıyor :(

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.