SAÇLARINIZIN HIZLI UZAMASI İÇİN BASİT SAÇ BAKIMI

Herkese Merhabalar,
Siz de benim gibi saçınıza bakım ürünlerini sürüp, boneyi de kafanıza takıp saatlerce beklemeye üşenenlerden misiniz ?
O zaman bu yazı tam da size göre.



Birçoğumuzun hayali değil mi böyle saçlara sahip olmak ? Belki zor ve sabır gerektiren bir süreç ama imkansız değil. Gelelim bakımımızı nasıl yapacağımıza.

Gerekli Malzemeler ;
- 2 Diş sarımsak
- 25 ML Badem yağı
- 25 ML Çam Terebentin yağı
- Şampuan
- Ayrıca sinemaki otu ( haftada 1-2 uygulanacak )

Yapılışı ;
Sarımsağın kabuğunu soyup bütün halinde ve yağları da şampuanınıza döküp iyice çalkalayın ve saçınızı artık bu şampuanla yıkayın. Saçlarınızı bu karışımla yıkadıktan sonra güzelce durulayın ve ayriyeten ( tek kullanım için ) 1 tatlı kaşığı sinamekiyi 1 bardak kaynamış suda demleyin. Banyodan çıkmadan önce son olarak bu suyu saçlarınıza dökün. Ne kadar hızla uzadıklarına inanamayacaksınız. Saçlarını çok sık yıkayanlar sinemaki kürünü haftada en fazla 2 kez uygulasın çünkü sinemaki bağışıklık yapan bir ottur saçınızı fazla alıştırmayın :)

Sarımsak ve çam terebentin en iyi saç çıkarıcı ürünlerdir, badem yağı da saçlarınızı besler. Sarımsağı duyanlar '' Iyyyyy sarımsak mııı aman Allah'ım onun kokusundan durulmaz '' dediğinizi duyuyorum ama korkmayın kızlar sarımsağın kokusu saçlarınıza sinmiyor :) Bu karışımı bir süredir kullanıyorum kimse turşu gibi koktuğumu söylemedi :)

Eğer içinize sinmezse yedek bir şampuanla saçınızı 2. kez yıkarsınız. Gördüğünüz gibi işlem oldukça basit ve zahmetsiz.

Sorularınız varsa yorum bölümünden yazmanızı bekliyorum, herkese rapunzel bir saç dilerim :)


Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Yazayım da bulunsun bir kenarda. Saçımı kestirince kesinlikle işime yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarını kestirmesen de doğal bir bakım olarak uygulamasın. Malzemelerin hepsi saça deva ürünler :)

      Sil
  2. Benim saçlarım gerçekten hiç mi hiç uzamıyor yıllardır hep aynı boyda bu kürü duymuştum ancak üşengeçlikten bir türlü başlayamadım çok faydalı bir yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum kür aslında basit, yağları şampuana atıp saçını yıkıyorsun. Tembellik yaptıracak tek şey sinemakiyi demlemek uzun saç için bence değer :) Ayrıca saçlarımdaki kırılmalara, dökülmelere ve donuk görünmesine de iyi geldi, kesinlikle denemelisin :)

      Sil
  3. Saç uzatmak için biotin hapını da önerebilirim benim uzamayan saçlarımı bile uzattı :) Bu kürü de deneyebilirim uzun zamandır aklımdaydı şampuanıma bu tarz yağlar karıştırmak, faydalı bir yazı olmuş ellerinize sağlık :)
    Sizi takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım umarım sen de faydasını görürsün şimdiye kadar tavsiye ettiğim arkadaşlarım sonuçtan memnun. Biotin hapını yutacak mıyız ? Ben yenilir yutulur şeylerden azcık tırsarım da :)
      Bloğunuza geliyorum hemen 5 dk sendeyim kapıyı aralık bırak :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.