THE BODY SHOP ALLIK NO:4

Herkese Melabaaaa,
Bugün sizlere severek kullandığım the body shop allığımdan bahsedeceğim.


Ürün bana bir arkadaşım tarafından hediye edilmişti. Na gadan sevindirik olduğumu tahmin edebilirsiniz :) Normalde ambalaj takıntılı olmayan ben, bu ürünün ambalayına bayıldım. Nasıl tanımlasam bilemedim ama kutunun altında çekmeli bir açma aparatı var. Dolayısıyla çantada güvenle taşınabilir.


Ürünün tam rengini yakalayabilmek için ciddi bir savaş verdim. İçinde minik minik altın rengi ışıltılar var ama gel de onu kamerada yakala !! Rengi çok hoş bir mercan-şeftali tonu, her ten rengine yakışacak bir renk. Tozutma sorunu yaşamadım ki zaten yüzüme gözüme bulaşmadığı sürece ambalajın içindeki tozutmalar beni rahatsız etmez. Yapısı da pamıkk pamıkkk :)





Eveeet, diyeceksiniz ki bacım neden 2 tane flaşsız çektin ? Çünküüü yine rengi yakalamada arıza çıkardı kendileri :) Flaşlı resimde pembe görünse de katiyyen alakası yoktur. Pigmentasyonu benim için tam kıvamında, zira cağğğnım elmacık kemiklerimde '' Heyoooo ben burdayıııııım, palyaço gibiyiiiiim '' diyen bir allıktan hiç haz etmem. Zaten içinde ışıltı var bir de maksi pigmentasyon canımı sıkar allıkta. Kalıcılığını da beğendim ama gün içinde tazeleme isteyebilir. Tabii benim hiç böyle iyi huylarım yok orası ayrı :)

Fiyat konusunda malesef yardımcı olamayacağım hedaaaye olduğu için, bloglarda okuduğum kadarıyla 40 lira dolaylarında olduğunu okudum, onların yalancısıyım :)

Elimde fazlaca allık biriktiği için bu allığı da blog satışıma ekleyeceğim, blog satışımı incelemek isterseniz  Tıklayın :)

Tekrar görüşünceye dek kendinize cici bakın ..

Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Aman da ne tatlı bir renk bu :) Yeni keşfettim canım blogunu çok güzel olmuş :) bana da beklerim http://birsepetdolusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini ben de çok beğendim gel gör ki makyajda mat seven biriyim. Hemen geliyorum canım bloğuna :)

      Sil
  2. Flash lı hali bambaşka bir allık :)) Flash'sız da nars orgasm allığa benzettim rengini, hedaye alanımız yok ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda rengi cok seviyorum ben bunu niye satiyom ki :) Bol bulunca sasirdim ah nankor İlayda :) Bebegim ben dogum gunumde bile hedaaye gormem ama arkadasim sagolsun bir ilke imza atti :)

      Sil
    2. Tabi ya neden satıyorsun ki kalsın kalsın bırak rengi hoşmuş :) O arkadaşa iyi bak o zaman az bulunan cinsten, sarıl ona :)

      Sil
    3. Ben o arkadasimi yirim yirimmm, nufusuma gecircem onu kacmasin diye :)

      Sil
  3. Çok hoş bir rengi varmış gerçekten :)Birkaç aksilikten dolayı blog adresim değişti yenisine beklerim :)

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.