GOLDEN ROSE GÖZ KALEMİ NO: 301

Naabıyonuz kızçeler,
Hâlâ akmayan göz kalemi arayışınız devam ediyor mu ? O zaman yazının devamını okuyun derim.

Bu göz kalemini uzun süredir kullanıyorum, nice göz kalemleri denedim ve nicesinde de pandaya döndüm :) Cildim gibi göz kapaklarımın yağının da maaşalahı vardır .. Genelde göz kalemimin akibeti ya göz kapağımın kıvrım yerinde otoban yolundaki gibi bir şerit oluşturmak, ya dağılıp darman durman dağılmasıdır.


Bacılar kaşlarımın kezbanlığını görmeyin, uzun süredir kaş bakımı yaptığım için kendilerine dokunamıyorum, uzun bir süredir milletvekili gibi takılıyorlar :)





Resimleri makyajımı yaptıktan 10 saat sonra çektim. gördüğünüz gibi herhangi bir akma/dağılma/bozulma olmadı. Resimlerde rengi soluk görünse de siyahlığı oldukça yoğun. Keşke kolumda da swatch yapsaydım ilk fırsatta yazı güncellenecek.

Dipnot : Golden Rose göz kaleminin bildiğim kadarıyla 4 çeşidi var. Smokey eyeliner, Kohl eyelinerdream eyeliner ve eyeliner şeklinde. Benim kullandığım eyeliner. Diğerleri bende akma bulaşma yaptı, bunun yapısı daha kuru olduğu için bir tek bundan memnun kaldım.

Fiyatı : 2,75
Bu göz kalemi bu fiyatla bir şansı hakediyor bence bacılar.

Unknown

.

Nar Ecza

14 yorum:

  1. Öncelikle detaylı açıklaman için çok tskler gerçekten çoğumuzun arayış içinde olduğu bir kalemdir eminim başta benim ama söylemeden geçemeyeceğim kalemi tanıtış şeklin çok hoşolmuş yazıyı okurken yüzümde bir gülümseme oldu samimiyetin çok hoşuma gitti tekrar tskler.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana ki birinin yuzundeki gulumseye vesile oldum, oh kaptim sevaplari :) Yorumumdaki samimiyete guveniniz icin ayrica cok tesekkur ederim canim. Bussuru opuyom seni yanaciklarindan :*

      Sil
  2. İşte budur yaaaa . Aynı dertten muzdarip birine ilaç gibi yazı olmuş teşekkür ederim . Adını soyadını yazdım en kısa zamanda alınacaklar listesinde yerini aldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canim cok sevindim buna, insallah benden daha fazla memnun kalirsin. Deneyimlediginde senin kaleminden de okumak isterim

      Sil
  3. gözlereee gellll süpersin cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy kurban oldugum, bakan gozlerin guzelligi bu. Yoksa ben esasinda Bayhan bakisli biriyimdir :)

      Sil
    2. Bayhan bakışlı :)))hahahah iyiydi

      Sil
  4. Beauty beybi etkinliğinden geliyorum etkinliğe ben de katıldım, bir merhaba demek istedim, görüşmek üzere:)
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin canim her zaman beklerim ve hemen geliyorum :)

      Sil
  5. Merhaba canim, ben de sizi takipteyum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Ben de Golden Rose'un kaş kalemini kullanıyorum. güle güle kullan...:) Sitene de katıldım canım, bana da gelir misin? Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  7. Canım kaş kalemini sevemedim fazla sert geldi bana ve sürerken sayılı olan kaşlarımı döktü :( Elbette gelirim canım birazdan sendeyim çayı ısıt :)

    YanıtlaSil
  8. :)) Çay da hazır kahve de, buyur gel tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ellerine sağlık kuzum, ben de pastalarımı kaptım geldim :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.