DOA KOZMETİK ALIŞVERİŞİ - BİTKİSEL YAĞLAR

Herkese Merhabalar ;
Bugün sizlere oldukça memnun kaldığım online alışverişimden bahsedeceğim. Uzun süredir bitkisel yağlarla bakım yapan biri olarak sonunda doğal ürünler alabileceğim bir adres buldum ..


Öncelikle Doa Kozmetik ile alışveriş deneyimimden bahsedeyim.
* Personelin ilgisinden son derece memnun kaldım. Yeni yıl tatili ve argan yağının stoğunun tükenmesiyle siparişim gecikmişti ve görevli kişi bu durumla özel olarak ilgilenerek beni mest etti
* Ürünlerin paketlenmesi o kadar özenli ve sağlamdı ki kırmak için çabalasanız dahi kırılmaları imkansızdı.
* 25 Lira ve üzeri alışverişte ücretsiz kargo + kapıda ödeme sistemi, dilerseniz kredi kartıyla ödeme imkânına sahipsiniz
* Yeni üyeliklerde %10 indirim avantajınız var
* Ürünleri ihtiyacınız doğrulturunda 2-3 farklı gramajda satın alabiliyorsunuz ve fiyatı da buna göre değişiyor.
* Ürün yelpezasi oldukça geniş, bitkisel yağlardan sabunlara, saç bakım maskelerinden cilt bakım ürünlerine kadar bir çok kategoride satışları var.


Gördüğünüz gibi ürünlerin her biri ayrı ayrı paketlenmiş. Paketlerin gevşek durmalarının nedeni benim :) Dayanamayıp her birini açmıştım :)

Ürün Yorumlarım ;
* Ürünlerin doğal olduğuna inanıyorum, kıvamları aktarlardan satın aldıklarımıza nazaran daha yoğun
* Aktardan aldığım ürünler daha sıvı yapıda oldukları için kaşlarıma sürdüğümde neredeyse kirpik dibime kadar akardı, doa kozmetikten aldıklarımda bu sorunu hiç yaşamadım
* Daha önce örneğin badem yağı aldıysam badem kokusunu almazdım, bu ürünlerde ise gerçek kokularını fark ettim.
* Doa kozmetik tırnak bakım yağı hediye ederek jest yapmış çok sevindirik oldum :)

Benim aldıklarım ;
* Çörekotu yağı : Çörekotu pek çok şampuan ve besleyicide bulunmaktadır. Kendi vücudumuzun sebumunda yer alan vitamin, mineral ve proteinlere benzer vitamin ve proteinler içermektedir. Çörekotu yağı, hücre yenilenmesini desteklerken aynı zamanda saçınızı ve cildinizi nemlendirir. Vücutta ağrılı yere masaj yaparak sürüldüğünde ağrıyı keser

* Badem yağı : Hem saçlarımı beslemesi hem de kaş-kirpik bakımında kullanılır.

* B5 vitamini : Yine kaşları ve kirpikleri dolgunlaştırdığını okudum bakalım işe yarayacak mı ? Şampuana katılarak saçları güçlendirir, parlatır, dökülmesini azaltır.

* Argan yağı : Annemin cildine argan yağı çok iyi geliyor, ona sevgülüler günü hedayesi aldım :)

* Lavanta yağı :Owww ürünün öyle keskin bir kokusu var ki aman yarabiiii !!! Mutlaka seyreltilmesi gerekiyor yoksa bir damlası bile buram buram kokmasına yeterli. Sivilce üzerine sürüldüğünde tedavi edici etkisi vardır. Saç bakım yağınıza 1 damla ekleyin saçlarınız miss gibi lavanta koksun.
Yağlı saçı olanlar mutlaka kullanmalı bence. Saçıma sürdüğümde resmen saçlarım gıcır gıcır oldu. Daha yıkamadan yağı sürdüğümde bile saçımdaki var olan yağı emdi.  Ayrıca bu yağı suyla seyreltikten sonra bir sprey şişesine doldurup yatağınıza ve yastığınıza sıkarsanız da hem daha rahat uyumanıza yardımcı oluyor hemde yatağınızdaki bakteri ve mikropların arınmasına yardımcı oluyormuş. Sivrisineklere tek doğal çözüm.

Benim alışverişim bu şekilde, ürünleri bir süre kullandıktan sonra ayrı ayrı yorumlayacağım. Eğer siz de doğal bitkisel yağ arayışı içindeyseniz doa kozmetiği incelemek için buraya Tık Tık

Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Ürünlerin yorumlarını bekliyorum canım, güzel bir alışveriş olmuş. Ben hâlâ bir fırsat bulup alışveriş yapamadım Doa 'dan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı yazalı epey olmuştu aslında, bazı ürünleri bir süredir kullanıyorum onları ilk fırsatta yazacağım. Biraz daha bekle alışveriş için sevgililer günü indirimi olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Bu yağlar Antalya'da satılıyor mu acabs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim bildigim sadece online satis siteleri var. Antalyada olup olmadigini mail atarak ogrenebilirsiniz

      Sil
  3. Güle güle kullanın. Yağlar gerçekten işe yarıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yaklaşık 20 gündür kullanıyorum, kaşlarımda biraz iyilişme hissettim. Yağların doğal olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  4. Blog keşif etkinliğinden geldim. Aha da takibe de aldım. Hayırlı uğurlu olsun. ;) Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşşşşşgeldin canım, aha ben de takibe alıyom seni :) Ve büssürü de öpüyom yanacıklarından :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.