ORİFLAME STUDİO ARTİST FOUNDATİON

Selam Fıstıklar,
Bugünki konuğum severek kullandığım fondötenlerimden bir tanesi. Daha önce bir tüp bitirip ikincisini aldım.


Oriflame ürünlerini genellikle başarılı bulurum, bitkisel içeriğinin ağırlıklı olması da büyük bir artı. Toplamda 5 rengi bulunan fondötenin en açık rengi olan porcelain rengini kullanıyorum. Peki fondötenin özelliği neler ?
-  En sert ışıkta bile teninizin kusursuz görünmesi için ışığı dağıtan Illuma Flair™ Kompleks ile geliştirilmiş, hafif formüllü cildi nemlendiren fondöten. Ciltteki kusurları kapatır ve eşit bir ten rengine sahip olmanızı sağlar. Cildi parlatmadan aydınlık bir görünüm kazandırır. SPF 15 içerir.

Peki bana göre fondötenin performansı nasıl ?
  • Cilt rengimi çok güzel eşitliyor.
  • Cildi güzelce nemlendiriyor, parlama yapmadan doğal bir aydınlık veriyor.
  • Yapısı diğer fondötenlere nazaran daha ince, cilde uygulaması oldukça kolay.
  • Ciltte asla ağırlık yapmıyor, maske etkisi oluşturmuyor. No-makeup görünümünde bir makyajınız oluyor.
  • Kapatıcılığı orta seviyede diyebilirim. Sorunlu ciltler için yetersiz gelecektir.

 Fondötenin cildimdeki duruşu. Çekirdeğe saldırmamın cezası olan sivilcemi bir nebze olsun kapattı diyebilirim. Size fikir vermesi için cildime çok az bir miktar uyguladım. Telefonu yüzüme yakın tutunca nedendir bilmem görüntü kalitesi düşüyor yine de bu resim umarım yardımcı olur.

Son olarak fondöten 30 ML ve indirimsiz fiyatı 30 lira. Tekrar alır mısın derseniz elimde fazlaca fondöten var torunlarıma miras kalacak kadar :) Artık fondöten almama fırsat kalacağını sanmıyorum.

Sipariş vermek ve güncel kataloga ulaşmak için ilgili linkler ;


Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. elimdeki fondöten stoğu bittiğinde aklımda bulunsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunluk kullanim icin ideal bir fondoten canim, bende fazla stoklari elden cikarmaya calisiyorum :)

      Sil
  2. Fondöten alırken bütün gün cildimde kaldığı için içeriğine önem veriyorum canım. Aslında cildinde kötü durmamış ama farklı markalara da bakabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin canim fondoten seciminde daha hassas olmaliyiz. Note kozmetigin fondotenini aldim icerigi oldukca temiz

      Sil
  3. indirimde belki denenebilir. güzel bir yazıydı takipteyim. bana da beklerim gizemeslek.blogspot.com.tr
    sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog satışımdaki fiyattan daha uygununu bulamazsınız :) Hemen geliyorum bloğunuza

      Sil
  4. Oriflame ürünlerini kullandım hali hazırda da kullanıyorum, memnun kaldıklarımda var işe yaramaz bu dediklerimde. Bir bu seriyi denemedim, giordoni gold serisinin hepsini kullandım hep, bu seridende pudrasaından çok memnunum bak çok ince yapılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame ürünlerinden benim de epey kullandığım ürün var, genel olarak beklentimi karşıladılar. Bu fondoten de oldukça ince yapılı, ciltte maske etkisi yahut ağırlık yapmıyor kendisiyle anlaştık yani :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.