SYOSS OLEO BAKIMI SAÇ KREMİ

Selam Kuzucanlar,
Günün konuğu syoss saç kremi. Daha önce renk koruyucu şampuanını kullanmıştım ve hiiiiç beğenmemiştim amma velakin saç kremiyle iyi anlaştık.




Yaklaşık 2009 yılından beri saçlarıma röfle yaptırıyorum takdir edersiniz ki röflenin akibeti olarak saçlar vahşet derecede yanar, yıpranır, kurur, matlaşır ve kırılır. Ha bir de kazık gibi olur :) Ama bu kız herşeye rağmen bu kız sarı saçtan vazgeçmeeeez !!



Ürünün vaadleri nelermiş bakalım ?
* Yumuşak ve parlak saçlar - EVET
* Oleo yağı ile yoğun bakım - Yoğun olmasa da EVET
* Pürüzsüz saç düzeyi - Fön çekersem EVET
* Saç kurutma makinesi kullandıktan sonra bakım formülü ile mükemmel sonuçlar - EVEEEEET
Tok kıvamlı bir krem bu sayede kontrolü daha kolay. Kokusu da gayet hoş

Kısacası bu üründen memnunum arkadaşlar, benim tüm beklentilerimi karşıladı. Üstelik 750 Ml için 6 liralık bir fiyatı da tercih edilesi bir sebep. Daha iyisini bulana kadar seni seçtim pikaçuuuu :)

Sizin öneriniz var mı hatunlar ?

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. İlk defa duyduğum bir marka oldu ama not aldım. Teşekkürler. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim siz de memnun kalirsiniz :) Hemen geliyorum blogunuza

      Sil
  2. Syoss'un bi zamanlar hacim şampuanını denemiştim saç derimde kepek yapmıştı ondan sonra ürünlerini denemeye korkar oldum. Ama senle saçlarımızın durumu baya benziyor sen sevdiysen bende severim büyük ihtimal :) Not aldım bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sana katiliyorum hacim veren sampuani ben de kullandim hiiiic begenmedim. Ama bu krem simdilik basarili

      Sil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, hoşgeldin.
      Ben de hemen geliyorum bloğunuza :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.