MY COLOR NAİL LACQUER OJE NO 178

Herkese Merhabalar,
Çocukluğumdan beri ojelere ayrı bir düşkünlüğüm vardır. Bu durumdan en çok çeken de dedem olmuştur :) Binbir çeşit numarayla dedemi çarşıya getirip rengarenk ojeler aldırırdım ona :) Şimdi sizlere daha önce hiç denemediğim bir ojeden bahsedeceğim 1 liralık fiyatıyla pahalı ojelere taş çıkarıyor.


Her zaman gittiğim kozmetikçide sepetin içinde bu ojeleri 1 Liraya görünce denemek için 5 renk aldım. Ne yaptımsa renkleri istediğim gibi yakalayamadım :( Neyse ki hepsini tek tek tanıtıcam.

İlk önce 178 numaralı metalik gümüş rengini denedim. Bu renk bana son zamanların gözdesi Alix Avien 231'i anımsattı. Performans açısından çok çok memnun kaldım.
  • Çizgilenme yapmıyor.
  • İlk katta silik bir renk olsa da ikinci katta şişedeki rengi yakalıyorsunuz
  • Sürümü oldukça kolay, yapısı tam ideal akarı kokarı yok
  • Alışık olduğumuz keskin oje kokusu yok ya da grip olduğum için hissetmedim :)
  • Kalıcılığı fiyatına göre oldukça iyi, ortalama 4 gün
  • En sevdiğim özelliği ise kuruma hızı oldu. 3 kat sürdüğümde bile normal bir ojeye göre çok daha hızlı kuruyor. Buna resmen ba-yıl-dımm
Tekrar alır mıyım ? Kesinlikle kalan renklerini de alacağım. Bir de internette bu ojeyi, MY COLOR yazısının altında DEFACTO yazanını gördüm sanırım defactoda da bu ojeden var.

Bu ojelerden çekilişime koymak için de aldımki deneyimleme şansınız olsun :)

Kırmızı Kiraz Kozmetikte hâlâ bu ojelerden var, aynı zamanda yıllardır favorim olan pudram catherine arley silky touch ve note kozmetik gibi bir çok markayı bulabilirsiniz. Üstelik kapıda ödeme imkanı da sağlıyor.
İncelemek isterseniz Tıklayınız

Unknown

.

Nar Ecza

16 yorum:

  1. Evet Defacto'da vardı bu ojelerden.Ben yazın bir tane pembe renginde almıştım ve çok memnun kalmıştım :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da defacto'nun çakması galiba :) Valla 1 Liralık bir ojeden böyle bir performans beklemiyordum, çekilişim için de alacağım :)

      Sil
  2. Bir oje tutkunu olaraktan bloğunu takibe aldım hemen.Bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma, hemen bloğunuza geliyorum.

      Sil
  3. Blog keşif etkinliğinden geliyorum,sitenizi takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin sefalar getirdin canım, hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Blogunuzu blog keşif etkinliğinde keşfettim ve takibe aldım :) Bende beklerim http://glamchic-glamglow.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog keşifleri harika birşey, ben de sizi keşife çıkıyorum canım :)

      Sil
  5. Bir keşiften geliyorum, sizde buyurmazmısınız :)) Bu dayanışmalar desteklenmeli değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ormanımı keşfeden biri daha çıktı yuppiiiii :) Hemen geliyorum canım

      Sil
  6. Nice post dear.
    I follow you now. I would like you follow me back via GFC and G+!
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome my blog Marija
      I was happy so much, you're my first foreign follower :)
      I will follow you, too
      yours affectionately

      Sil
  7. Merhaba blog keşif etkinliğinden takipçiniz oldum sevgilerimle
    tigrisdriver.blogspot.com
    Minik meleklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım hoşgeldiniz, hemen geliyorum bloğunuza.
      Sevgiler,

      Sil
  8. Blog keşif etkinliğinde yorumunuzu gördüm geldim afrikadaki keşfedilmemiş ormanlar gibi kalmayın diye :) benim ormanada beklerim sedosun.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehuehuehu, ormanıma hoşgeldiniz :) Sizin ormandaki ağaçları keşfetmeye geliyorum hemen :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.