AVON SENSUELLE VÜCUT LOSTONU

Herkese merhabalar,
Genellikle pazar günleri bıcı bıcı günüdür :) Çimdikten sonra vücudumuzu nemledirmek gerekir ve aynı zamanda misss gibi kokmalıyız değil mi ?


Bu vücut losyonunu çok seviyorum, vücudu hem nemlendiriyor hem de kendi parfümünün koksuyla da muhteşem kokmanızı sağlıyor. Banyo sonrası vazgeçilmezimdir. Normal zamanlarda da boynuma ve kulak arkama da uygulayarak parfüm sıkmış gibi güzel kokuyorum. 150 ML olmasıyla da oldukça bereketli bir ürün bol kepçe kullanabilirsiniz eliniz titremeden :)

İçeriğini merak edenler inceleyebilirler. Ambalajı oldukça hoş, kapağı da gayet sağlam çantaya valize rahatlıkla atılabilir. Aynı ürünün farklı bir kokusunu kullanıyorum ve bu ürün elimde fazlalık olduğu için bunu blog satışıma koydum.
Pazarıma bakmak isterseniz Tık Tık :)

Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Sensuelle'nin kokusunu ben de beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümünü kullanmadım ama vücut losyonunun kokusu çok güzel gerçekten. Yorum için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Merhaba canım, blogunu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim merhaba, hosgeldiniz bloguma. Hemen geliyorum canim opucukler :*

      Sil
  3. Ben Nivea duşta vücut kreminin kakaolusunu kullanıyorum o da nefis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneeee, onun kakaolusu da mi var ? Elimdekiler bitince denemek lazim

      Sil
    2. evet yılbaşında Nivea bana hediye göndermiş o kutunun içinden çıktı mükemmel denemelisin :D

      Sil
    3. Kimsecikler hediye gondermiyor, cekilisler de cikmiyor isyeeeaaaggggnnnn :) Canim gule gule kullan elimdekileri bitirme projesine basladim nivea da deneyeceklerim arasinda

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.