GOLDEN ROSE GLİTTERİNG LOOSE EYESHADOW NO:202

Merhaba Fıstıklar,
Golden Rose websitesinde olmayan fakat elden çıkarmak isteyen kozmetikçilerde uygun fiyata görürseniz bilginiz olsun diye bu ürünü tanıtmak istedim.

Bu ürünü her zaman alışveriş yaptığım Kırmızı Kiraz Kozmetik' ten  aldım. Özel gecelerde toprak tonu göz makyajıma biraz hareket katmak fena olmazdı, bir de nude ruju sürdüm mü salına salına gez ortalıkta :)


Ürün 2.5 gram. Ürünün performansından son derece memnunum tek kötü yanı fırçayla uyguladığımda yüzüme de  dökülebiliyor. Bu sebeple ya ıslak uygulama ya da parmak yardımıyla kullanmak gerek.


Bronz, altın, toprak tonlar makyajda en sevdiğim renklerdir. Bazen tek başına bu farı kullanıp gözlerime ışıltı katıyorum, kahverengi eyeliner sürdüm mü de işlem tamamdır :)

Kolumdaki duruşu bu şekilde, abartılı bir ışıltısının olmayışı sizi disko topuna dönmekten kurtarıyor :) Eğer kenara köşeye atılmış bu farı görürseniz ''Eneee !! Kozmetik Sandığı bunu yazmıştıııı '' dersiniz.

Hepinizi goccaman büssürü mucuk mucuk :*

Unknown

.

Nar Ecza

7 yorum:

  1. Merhaba!
    Blogunuzu etkinlikte gördüm. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    http://nowacraft.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz, ben de sizi takibe aldim.
      Sevgiler,

      Sil
  2. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmeniz beni çok mutlu etti. Ben de takipteyim, sevgiler :)

      Sil
  3. Etkinlik sayesinde keşfettim blogunuzu benim bloguma da beklerim sevgiler :) http://olininguzellikdunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz ..
      Bloğunuza hemen geliyorum

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.