MADAME COCO ALIŞVERİŞİ

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere kısaca Madame Coco alışverişimden bahsedeceğim. Hazır Madame Coco %50 + %50 indirim yapmışken ürünleriyle tanışmanın vakti gelmişti ..


Birçok bloggerın yazılarında ürünlerden hep övgüyle bahsediliyordu. Normal satış fiyatları da genel anlamda uygun elbette ama indirim olunca da tadından yenmiyor :) Bakalım neler almışım neler :)


Duş jelim olmasına rağmen bu duş jeline kayıtsız kalamadım çünkü bergamot kokusunu çok seviyorum. Daha önce vücut sütü hiç kullanmamıştım denemek için sen de gel beybi dedim :) Uzun süredir vücut peelingi arayışındaydım ve madame coco'da görünce hemen atladım üstüne :)


El kremi çantada taşımak için ideal bir boydu, neredeyse yaz geldi diyebiliriz ama su ile fazla haşır neşir olduğumdan sanırım ki ellerim hâlâ kuru :(
Krem duş jeli ise yine kokusuna tav olarak aldığım bir ürün, aslında elimde niveanın duşta vücut kremi vardı. Olsun fazla mal göz mü çıkarır canım :)
Vücut losyonum hiç yok zaten canııııııım tamamen ihtiyaçtan :)  ( Yazar yalan söylerken çarpıldı)  :)

Bu küçük gül özlü saç kremleri ise sırf kutusu için alındı. Genelde gratis watsons gibi mağazalarda seyehat için boş kutular satılır ben içi dolusundan aldım bu amaçla :) Üstelik bu şişeler daha cici :)

Tüm bu ürünlere toplamda 35,60 Lira ödedim, utanmadım bir de taksit yaptırdım :)
Ürünlerin fiyatlarını ayrı ayrı yazacaktım ama fişte hangi ürün nedir doğru düzgün anlamadım çünkü fişte bir sorun var kasada sorduğum fiyatlarla fişe yansıyan fiyatlar birbirinden farklı görünüyor. websitelerinden kontrol ettim oradaki fiyatlarla benim fişimdeki fiyatlar birbirinden yine farklı. Satın alırken bu hususu göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Genel sonuç itibariyle çoğunu uygun fiyatlara aldım orası kesin :)

Benim alışverişim bu şekilde. İndirim gerçekten harika bence kaçırmamalısınız, ne zamana kadar geçerli hiçbir fikrim yok bence gecikmeden bir uğrayın sevgili Madama :)

Unknown

.

Nar Ecza

9 yorum:

  1. Madame Coco zaten çok otantik bir marka, ürünleri de öyle. Müşteriyi hedeften vurmayı iyi biliyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım ev tekstili ürünleri de harika onlara da göz atmalısın bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok teşekkür ederim, ya o kadar güzel şeyler var ki insanın gözü dönüyor mağazada. tüm ürünleri sırtlanmadan attım kendimi dışarı :)

      Sil
  3. ahhh cocomm benim :)her şeyi ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, bugün de dayanamadım vücut spreyini alarak serimi tamamladım :) Madam gibi gezerim ortalıkta artık :)

      Sil
  4. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemciğim,
      Hoşgeldin canım. Hemen geliyorum ..

      Sil
  5. El kremleri, duş jelleri, vücut losyonları yine indirimde bu hafta. El kremlerini deneyeceğim. Hiç denememiştim :)
    Blogun çok tatlıymış bu arada. Bana da beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım merhaba hoşgeldin, madame coco çok sevdiğim bir markadır fakat online alışverişte ilgimi birşey çekti, ürün ekledikçe kargo ücreti artmaya başladı ben de kızdım tüm sepeti boşalttım :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.