Hc Hair Care Complex Saç Bakım Yağı

Herkese Merhabalar,
Günün ikinci yazısıyla karşınızdayım. Konuğum çok sevilen ürünümüz Hc Hair Care Complex . Bu ürün neden sevilmiş ? Vaadleri nelermiş ? En önemlisi bu vaadleri ne kadar karşılıyor ve ekstra etkileri var mı hep birlikte inceleyelim.



Bende Hc Hair Care'nin iki ürünü mevcut, Complex ve Ovex. Ovex ürününü daha önce şurada yorumlamıştım.

Firma hakkında bilgi almak isterseniz sizi yormamak için buraya uzun uzun yazmayacağım,  buradan okuyabilirsiniz.



Resimde gördüğünüz Uzaylı Zekiye ben oluyorum arkadaşlar, merhaba :) Soğuk suyunuzu içtikten sonra gelelim yorumlara :)

Ürünü yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum ve gördüğünüz gibi bir parmak kadar eksildi. Benim saçlarım pek gür değil ve orta uzunlukta.

Ürün çok güzel bir cam şişede ve 12 ay kullanim ömrü var. Ayrıca içinde saç bonesiyle geliyor
➡ Ben genelde gündüzden saçıma uygulayıp olabildiğince uzun s
üre bekletmeye çalıştım. Siz gece sürüp sabaha kadar da bekletebilirsiniz
➡ Sa
çtan arındırması çok kolay. Ben özellikle kuru saçı şampuanlayarak daha kolay çıkarıyorum
➡ Saçımda asla yağlandırma ya da ağırlaştırma yapmadı
➡ Bu s
üre zarfında annem saçlarımı boyarken yeni saçlarımın çıktığını söyledi. Aynı zamanda saçlarımın uzamasını hızlandırdı
➡ Sa
ç kırıklarımı gözle görülür oranda azalttı
➡ Sa
ç dökülmesini azalttı ama henüz istediğim oranda degil
➡ Saçlarıma canlılık ve parlaklık kattı
➡ Rahatsız edici bir kokusu yok hatta ben kokusunu çok sevdim
Ürün tamamen bitkisel içeriklidir
➡ Firma hayvanlar
üzerinde deney yapmıyor

 

 

Kısacası ben bu saç bakım yağımı çok sevdim ve bittikçe alacağım bir ürün kesinlikle 

Ürünler hakkında daha fazla bilgi almak ve sipariş vermek isterseniz Tıklayın

Üstelik şuan tüm ürünlerde %25 indirim bulunmakta, kargo ücretsiz ve kapıda ödeme imkanı var haberiniz olsun

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.