HC HAİR CARE OVEX SAÇ BAKIM MASKESİ

Herkese Merhabalar,
Daha önce sizlere şu yazımda Hc Hair Care tarafından Kompleks saç bakım yağı ve Ovex hızlı saç kurtatma ve canlandırma terapisinden biraz bahsetmiştim. Bugünün konuğu Ovex saç bakım maskesi. Gerçekten de adı gibi hızlı saç kurtarma terapisi ..


Öncelikle şunu belirtmek isterim ki özellikle cilt ve saç ürünlerinde aldığım ya da firma tarafında gönderilen hiçbir ürünü en az yarısına ya da 1-2 ay kullanmadan yorumlama taraftarı değilim. Bunun sebebi sizlere eksik/yanlış bilgi vermemeye özen göstermektir.

Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma. Öncelikle ürün süze koruma bandrolü ile geliyor bu sayede ilk kullanıcısı siz oluyorsunuz, bu benim gözümde artı bir özelliktir.

Bendeki ürün 50 ml, ilk gördüğümde '' Bu minnacık birşeymiş 3-5 kullanmaya biter '' demiştim ve kendisinden bu konuda özür diliyorum :) Ürünümüz akışkan değil, tok kıvamlı bir ürün. Küçük bir miktar bile orta uzunlukta ve gürlükteki bir saça çok rahat yeterli oluyor ki bu da ürünün bereketini artırıyor.


Özellikle instagram hesabımda sıkça bahsederim; önceliğim her zaman Türk Malı yerli malınadır diye. türk mallarının ilerlemesini, başarılı olmasını hep takdir eder ve desteklerim. Ürünümüz Türk Malı olmasıyla da beni kalbimden vurdu !! Aynı zamanda hayvanlar üzerinde deney yapmaması da büyük bir artı benim gözümde.

Ürün kutusunun arkasında kullanım şekli ve vaadleri yer alıyor. Öncelikle vaadleri neler ve ne kadarını yerine getiriyor inceleyelim ..

  • İçeriğindeki aktif bileşenler sayesinde günler süren yumuşaklık parlaklık ve kolay taranma sağlar. Kesinlikle fazlasıyla bu vaadini yerine getiriyor. Saçlarımdaki o yumuşaklık hissedilir ölçüde.
  • Saçı ağırlaştırmayan formülüyle ilk kullanımdan itibaren saç tellerine pürüzsüz bir doku kazandırır, elektiriklenmeyi kontrol altına alır. Saçımı asla ağırlaştırmadı aksine hafifletti diyebilirim :) Fakat elektiriklenme konusunda benim için yetersiz kaldı.
  • Yıpranmış ve işlem görmüş saçlar için temel bakım ihtiyacını giderir, nem kayıplarını engelleyerek saç tellerini çevresel etkenlere karşı korur ve kırılmasını önlemeye yardımcı olur. Benim saçlarım uzun yıllardır gerek röfle gerek düzleştirici maşa gibi ısıl işlemlere maruz kalarak mahvolmuş durumda, dolayısıyla da nemden eser yok alabildiğine kuru ve yolunmuş tavuk gibi kabarama kabarama :) Ürünü kullandığım süreçte saçlarım kendini daha hızlı bir şekilde toparlamaya başladı. Özellikle annem saç uçlarımdaki kırıkların eskiye nazaran daha az olduğunu söyledi ki getirin zillerimi oynayacağım dedim :)
 

İçeriğini merak ederseniz buyrunuz :)

Yorumlarıma ilaveten şunları eklemek istiyorum, yaşadığım ilin suları oldukça kireçlidir. Haliyle bu durum saçları ekstra sertleştirip birbirine dolandırıyor ki bu durum yandığınızın göstergesidir, en az bir avuç saçı gözden cıkaracaksınız demektir. Ovex sayesinde bu durumdan tamamen kurtulmuş durumdayım, kireç ne yapar benim saçıma :) Saçıma sürüp 5-10 dk beklettikten sonra o örümcek ağına dönmüş saçlarım anında yumuşayıp çözülüyor ve sınırlı sayıdaki saçlarım da kafamda kalıyor :)

Velhasıl kelam bu üründen çok ama çok memnunum ve kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün olacak. Eğer siz de Hc Hair Care ürünlerini incelemek ve satın almak isterseniz Tıklayın 

Bu ürünü deneyimleme şansı verdikleri için 
Hc Hair Care ve Sevgili Asena Hanım'a çok teşekkür ediyorum.

Unknown

.

Nar Ecza

5 yorum:

  1. Aynen canım bunu kullanalı ekstra hicbirşeye ihtiyacım kalmadı. Bitmek üzere ve kendimi evladından koparılan anne gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Aynen canım kesinlikle müthiş bir ürün :)

      Sil
  3. aynen severek kullanıyorum bende canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil ki canım, tüm saç ürünlerimi silip süpürdü :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.