DERMOKİL HANIMELİ DUŞJELİ

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere uzun süredir kullandığım dermokil hanımeli duş jelimden bahsetmek istiyorum. Bakalım bu duş jelimiz nasılmış inceleyelim ..




Hanimeli duş jeli favorim oldu. Neden mi ? 

Vücudum oldukça kurudur, şimdiye dek kullandığım banyo grubu ürünlerde nemlendirmesi en uzun suren dermokil oldu. 

Banyodan cikinca ipek gibi bir tenim oluyor 

Hanımeli kokusu beni benden alıyor 

Kokusu ortalama 8-10 saat kalıcı ki normalde banyodan çıktığım an duş jelinin kokusundan eser kalmaz bende 

Ben duş jellerini köpürmez bilirdim meğer köpürüyormuş bunu dermokilde öğrendim

 Nohut kadar miktar tüm vücuda yeterli geliyor. 500 Ml olan bu urun uzun sure sizinle demektir

Eğer duş jeli arayışındaysanız kesinlikle bir şans verin derim. Üstelik %25 indirimle şuan 5,99 Liraya kaçmaz.

Dermokil ürünlerini incelemek ve satın almak isterseniz Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. 8-10 saat kalıcı koku mu aman tanrım :S fiyatı da harikaymış bulursam deneyeyim o halde güzel post olmuş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım süre uzadıkça kokunun yoğunluğu azalıyor elbette ama kokladığında yine o kokuyu alıyorsun. Tabii tenden tene de fark edebilir bunu da göz önünde bulundurmak gerek.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Beybim bence de denemelisin hem çok bereketli hem çok güzel

      Sil
  3. Kokunun kalıcılığı başarılı duruyor :) Hemen denemem lazım. Teşekkürler paylaştığın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, şimdiye dek kullandıklarım içinde en kalıcı koku ve nemlendirme bu duş jeli oldu. Üstelik fiyatı piyasanın altında.

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.