Bitenler

Herkese Merhabalar,
Hava burada öyle rehavetli ki ne yazasım var ne çizesim, ama bu bitenler yazısı için aylardır bekliyorum çok şükür bana da nasip oldu yehhuuuu :)


Bakalım neleri bitirmeyi başarmışım ve bendeki izlenimleri nelermiş ?



Öncelikle saç ürünlerinden başlayalım,

Elidor güüüya saç onarıcı ve yapılandırıcı saç kremiymiş ? Benim gözümde vasat bir saç kremi bile değildi. bir de gitmişim sülale boyunu almışım. Bu ürünü saçıma ha sürmüşüm ha sürmemişim hiçbir farkı yok. Benim için çok çok yetersizdi. Problemli bir saçınız yoksa belki size iyi gelebilir. bir daha almak mı ? bir büyük devirirsem belki :)

Avon boyalı saçlar için saç maskesi : Oldukça sevdiğim bir üründü, kaç kutu bitirdim bilmiyorum ki genel olarak ben avonun ürünleriyle anlaşamam. Saçlarıma uygulayıp 5-10 dk beklettikten sonra saçlarımı yumuşattı, kolay taranmasını sağladı. Yağlandırma ya da ağırlık yapmadı. Tekrar alabileceğim bir ürün


Gelelim makyaj ürünlerine ve ten ürünlerinden başlayalım;

Lancome Photogenic Fondoten : Bu ürünü bana bir arkadaşım vermişti o zamanlar henüz bir kozmetik canavarına dönüşmemiştim. Bu fondöten gerçekten bir efsaneydi, bunu sormayan aramayan kalmamıştı ama ne hikmetse hiçbir yerde bulamamıştık. Ürün ya satıştan kalktı, ya adı sanı değişti ya da replikaydı diyeceğim ama hediye eden arkadaşım da replika kullanacak biri değil. Kısacası karambole giden bir ürün oldu ve bittiği için çok üzgünüm :(

Loreal Accord Parfait fondoten : Yine bir arkadaşımın hediyesiydi severek kullandım. yağlı cildimde parlama, kusma, aksırma, hapşırma yapmadı :) Cildi pürüzsüz ve doğal gösterdi. Ben de bitince true match aldım

Avon Clearskin renk tonu düzgünleştirici : Valla bu ürün olsa da oluuuuuur olmasa da. Elzem bir kerameti yok. Renk tonunu bir nebze dengeliyor evet ama aynı fiyata çok daha iyileri var. Buarada fark ettiyseniz ürünün alt kısmını kestim çünkü içinden neredeyse 10 kullanımlık daha ürün çıktı parmakla sıyırıp bir kaba koydum. Tüp ürünlerde bu yöntemi tavsiye ederim.

Catherine arley silky touch pudra : Benim imza ürünüm, yıllardır kullanırım. bitince hemen stoktan yenisi çıktı. kokusu, dokusu, kapatıcılığı fiyatına göre muntazam. BB kremini sür üstüne bu pudra tamamsın. yalnız kapatıcılığı için yumuşak bir pudra süngeri kullanın, fırçayla uygulamada kapatıcılığı azalıyor daha soft bir bitiş sağlıyor.

Mac replika göz kalemi : Sırf meraktan aldım. Sizi bilemem ama iyiki almışım son derece memnun kaldım. Akma, kokma yapmadı. gözlerimde bulanıklık, kızarıklık, kaşıntı alerji vs yaşamadım. babalar gibi yaşayıp gittik.

I'm Perfect Pigment : Resimde kırık plastik şey var ya hah işte ondan bahsediyom :) Pek bilinmeyen bir marka, yeni açılan bir kuaför tanıtım hediyesi etmişti terracota allıkla birlikte. Oldukça güzel ürünlerdi aradım ama bulamadım hiç. Pigment çok hoş yavruağzı tondaydı, kutu şekli değişik bişeydi ve içinden ürünü almakta zorlanınca cekici elime alıp kafasını kırdım :) Eeee seninle mi uğraşıcam yahuuuu :)

İşte bitmek bilmeyenlerim bu şekilde. tekrar bu yazıyı seneye ancak yazarım galiba :)
Siz bu ürünlerden hiç kullandınız mı ? Yorumlarınız nasıl ?

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. vayyy :) gelsin yeniler desem mi ??

    YanıtlaSil
  2. Çokça ürün kullan sen aşkımm kullan ki biz de keyifle okuyalım :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın Feride'm :* Ürün bitirmek gerçekten benim için çok zoe artık bitirmek istediklerime yoğunlaşıyorum

      Sil
  3. :) oh süper güzel günlerde ullan canısı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel beybim :* Sen de cicilerini güzel günlerde kullanasın

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.