PROZİNC SUMMER TİME YAZ SAÇ BAKIM SETİ

Herkese Merhabalar,
Hepimize musmutlu bir haftasonu olsun. Paylaşımlarını geciktirdiğim ürünleri özür dileyerek hemen paylaşıyorum. İnşallah artık bu gecikmeler yaşanmayacak.


Geçenlerde Prozinc tarafından harika bir summer time paketi aldım. Bu zamana kadar çeşitli firmalar tarafından kargolarım geldi ve beni en heyecanlandıranlardan biri bu paket oldu. Karşımda kocaman bir paket vardı, kolimi açtığımda içinde bu renkli kutuyla karşılaştım. Bu kutuyu açtığımda içinden neler mi çıktı ?


İçindekiler de bu şekilde, çok hoş bir file plaj çantası. güneşe maruz kalan saçlar için şampuan, saç maskesi ve saç bakım spreyi ile taraktan oluşuyor. Summer time seti ihtiyacımız olan herşeyden oluşmakta, bir firma daha ne kadar cömert olabilir ki ?

En kısa zamanda ürünleri kullanıp yorumlayacağım, ürünler için çok çok teşekkür ediyorum

Eğer sizler de ürünler hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.