FRESH'N SOFT İLE GELEN GÜZELLİKLER

Herkese Merhabalar,
Bu ürünleri paylaşmayı nasıl unuttum bilemiyorum, paylaştığımı sanıyordum ama malesef sadece instagram hesabımda paylaşmışım. ah bu dersler beyni nasıl da sulandırıyor ..


Fresh'n soft tarafından bu güzel paketi almıştım. İçinde asetonsuz oje çıkarıcı, terlemeyi önleyici ped, makyaj temizleme diskleri, makyaj temizleme çubukları ve hassas ciltler için normal ciltler için makyaj temizleme mendilleri bulunmakta.

Fresh'n softa bu güzel paket için çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda kullanıp yorumlayacağım

Eğer sizler de daha fazla bilgi almak isterseniz Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. Çok güzel cnm, güle güle kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba'cım, çok teşekkür ederim canım :*

      Sil
  2. Pembe olan makyaj temizleme mendillerini ben severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maviden başladım kullanmaya, mavi renklisi de oldukça güzel

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.