NARECZA İLE GELEN GÜZELLİK

Herkese Merhabalar,
Bir diğer kargom da NarEcza tarafından geldi. NarEcza bir çok ürün yelpazesi bulunan, geniş kategoride ürün satışının olduğu bir dermokozmetik satış sayfasıdır. Bakalım gelen kargomda neler bulunmakta ..


Bana gelen ürün  Annagaspi Leke Gidermeye Yardımcı Kök Hücre Kremi Fondöten Etkili SPF 39 ve yanında Pco Beyazlatıcı maske numunesi


Annagaspi Leke Gidermeye Yardımcı Kök Hücre Kremi Fondöten Etkili SPF 39 hakkındaki bilgileri firma sayfasından aynen aktarıyoum; 


Nano-Bitkisel Arbutin sayesinde güçlü leke giderici özellik gösterir.
 
Yoğun etkili içeriğini doğadan alınan bitkisel özlerle güçlendirmiştir. Formülünde titanyumun yanı sıra yatıştırıcı ve yumuşatıcı bir etkiye sahip meyan kökü, anti-inflamatuar etkisi bilinen yeşil çay(Camellia Sinensis), ve yaşlanmanın cilt üzerindeki belirtilerinin ötelenmesi, cildin daha parlak olması gibi yararlar sağlayan vitamin E ihtiva eder.
 
Yorgun ve mat cildi aydınlık ve canlı göstermeye yardımcı özel bileşeni ile ciltte sıkı bir görüntü yaratır. Cilt metabolizmasını güçlendirici etkisi ile birlikte cildi dış etkenlerden korur. Tüm cilt tipleri için kullanıma uygundur.


Kullanım Şekli:

Annagaspi Leke Gidermeye Yardımcı Kök Hücre Kremi Fondöten Etkili SPF 39 günlük cilt bakımınızı tamamladıktan sonra makyaj altı ve fondöten kapatıcı olarak kullanılabilir.
 
Ayrıca NarEcza'nın en çok ilgi gören etkili ürünlerini de sizlerle paylaşmak istiyorum. İncelemek için yazıların üzerine tıklayabilirsiniz.





Alışverişinizi yaparken canlı destek hattını kullanabilir, ürünler hakkında bilgi almak için de ürün uzmanlarını arayabilirsiniz. Birçok başarılı markaya NarEcza sitesinden indirimli fiyatlarla ve çeşitli kampanyalarla daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.

Ürünler için çok teşekkür ediyorum, en kısa zamanda yorumlarım gelecek

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Güle güle kullan Bb krem yazısını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim, inan ben de cok merak ediyorum, elmacik kemiklerimin uzerinde hafif gunes lekesi gibi bir leke var. Bakalim bir nebze iyi gelecek mi ?

      Sil
  2. Ooo... süper. Yeni ürün denemeye bayılıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni ürünler denemeye ben de bayılıyorum canım çok teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. Bakalım yorumların nasıl olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkkürler bidenem ben de merak ediyorum :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.