BODY CARE YÜZ TEMİZLEME JELİ

Herkese Merhabalar,
Bir süredir çok severek kullandığım Body Care Yüz Temizleme Jeli hakkında biraz bilgi vermek istedim.
Ben hem temizleme jelini hem de yüz ve vücut kremini birlikte kullanıyorum. Ürünün formülü hakkında bilgi vermek gerekirse;Bodycare cild bakım kremi ve yüz temizleme jeli tüm Dünya'da tercih edilen Norway Seaweed bileşeniyle güçlendirilmiştir.

Türkiyede ilk ve tek olan formülün içerisinde Su, İyot, Kalsiyum, Magnezyum, Organik Maddeler, Hidrokarbonatlar barındırmaktadır.

Norveç deniz yosunu, Ecocert belgeli organik bir üründür.

Dünyanın çeşitli ülkelerinde yapılan analiz ve araştırmalar sonucu yararlı ürün olarak tescillenmiştir.

Cildin sıkılığını artırmada, kollojen ve elastin sentezini artırmada, bağ dokusunu sıkılaştırmada etkilidir. Cildin yumuşak, ipeksi ve sıkı görünmesine yardımcı olur."

Kuzey denizleri ve özellikle Norveç’te yetişen kahverengi renkte bir deniz yosunudur. Deniz yosunu birçok vitamin ve mineral açısından zengindir. İçeriğinde bulunan elementler sayesinde, ciltte bir çok yararlı etkiye sahiptir


Urunun kilit pompaya sahip olması çok güzel düşünülmüş. At çantaya akar mi kokar mi korkusu yok

Köpürmesini çok beğendim. Daha önce çok severek kullandığım neutrogena temizleme jelimden de basarili bu konuda.
Urunun cilt tipi ayrımı yok. İlk kullanacağım zaman eyvahlar olsun yine edirne kırkpınar pehlivanlarına döneceğim dedim ama bırakın cildimi yağlandırmayı aksine var olan yağı süper emdi
Cildimi kurutmadı, fazla yağı kontrol altına alırken yeterli nemi de sağladı.
Abartmıyorum, cildimi 24 saat boyunca eski yağlı durumuna getirmeyen ilk urun olarak kalbimi fethetti. Bende bu sure tas çatlasa 8 saat sürerdi
Cildime çok güzel bir parlaklık ve canlı bir görünüm verdi
Hele o kokusu yok mu o kokusu beni benden aldı. Resmen o deniz yosunu kokusunu alıyorsunuz. Kokla urunu, kapa gözlerini kendini miami'de hisset

Urun şeffaf jel kıvamında, yarim pompa dahi fazlasıyla yeterli geliyor
Bacım hiç mi eksisi yok bu urunun derseniz, keşke biraz daha uygun fiyatlı olsaydın be canim derim.
Kısacası bacılar bana vazgeçemediğim neutrogena yağsız temizleme jelimi kenara attırdı.
Türk Malı olması ise gönlümü fetheden ayrı bir unsur oldu. Üzerinde üretim tarihinin de yazılmış olması bizim için güzel bir avantaj.

Bu da kutusunda yazan etkileri. Cildin sıklığını artırmadaki etkisini ancak uzun süreli kullanım sonrası yorumlayabilirim, şuan bunun için çok erken ..

Sizlere bir de güzel bir haberim var. Body Care İnstagram hesabında 90 lira değerindeki temizleme jeli ve yüz,vücut kremi setini 40 liraya kargo ücretsiz kapıda ödeme imkanı sunuyor. Eğer yeni bir ürün arayışı içindeyseniz bu ürüne şans vermenizi öneririm. Stoklar 300 set ile sınırlıdır.

Ayrıca body care ile ortak çekiliş düzenledik, bu ürünlere sahip olmak isterseniz  çekilişimize katılmak için Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Ben de yeni bir ürün arayışı içindeydim, güzelmiş bu ürün cnm, tşkler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacım, umarım sen de çok memnun kalırsın canım :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.