TAG: İLKLERİM (My First Time)

Herkese Merhabalar, Musmutlu Pazarlar ..

Bugün sizlere çok sevdiğim Blogger İşin Aslı Vloggerlardan olan Care4Male in son TAG videosunu buraya uyarlamış ve beni de davet etti. Çok teşekkürler balinto :)

Bu Tagde bir takım sorular sorulmuş ve bunların cevaplarını vereceğiz, umarım sorular sınıfta bırakacak cinsten değildir :)


Sorular:

1) İlk aşkın?
Öhöm öhöm o zamanlar 16 yaşında körpecik bir kızdım. 1,5 yıl boyunca reddettiğim çocuğu nihayetinde gel buraya kerata demiştim. Şimdi kendisi evli-mutlu-çocuklu :)

2) İlk işin?

Benim ilk işim çocukluğuma dayanır, sürekli bir iş değildi elbette ama çalışıp kazandığım ilk paramdı. Çocukluğum parklarda ve lunaparkta geçti, o zamanlar lunaparkta yere serilmiş sigaralara halka atılır, halkayı sigaraya geçiren sigarayı alırdı. Ben de atılan halkaları toplayıp oynamak isteyenlere dağıtırdım. Halkacıydım yani :)

 
3) İlk araban?

Renault Clio

4) Bu sabah sana mesaj atan ilk kişi?

Sabahları genelde GSM operatörleri ya da alışveriş sitelerinden mesaj alırım. Onlar da olmasa mesaj atanımız yok :)

5) Bu sabah ilk kimi düşündün?
Lanet olası dişimi !!! Bir süredir diş ve kulak ağrılarımla uyanıyorum :(

6) İlk öğretmenin?

İlkokul öğretmenim çok değerli İsmet Kesici idi. Tam bir babaydı, keşke izini kaybetmeseydim :(

7) İlk uçak yolculuğun?

İlk uçak yolculuğum Ankara-Samsun istikametiydi. Uçak çoktan havalanmış yolu yarılamış ben hala ne zaman kalkacak diye bekliyorum :)

8) İlk yakın arkadaşın, hala görüşüyor musunuz?

İlk yakın arkadaşım Arzu'ydu. O zamanlar cep telefonu yok, internet yaygın değil tabii. Ankaraya taşındılar ve onun da izini kaybettim :)


9) İlk yatıya gittiğin arkadaşın?

Neşe diye çok yakın bir arkadaşımdı, ailece görüşürdük zaten hala daha görüşüyoruz

10) Bu sabah ilk kimle konuştun?

Yalnız yaşıyorum, şu saat oldu hala arayanım da yok. Kimseyle konuşamadım henüz :)

11) İlk katıldığın nikah veya düğün?
Bu ilkler hafızamı çökertecek ne bileyim küçükken annem hangi düğünlere sürüklediyse oralara gittim işte :)

12) Gittiğin ilk konser?

İlhan Şeşen'in konseriydi sanırım, açık halk konseri var dediler gittik :)

13) Kırılan ilk kemiğin?

Kalpte kemik yok ama en çok orası kırılıyor, koçum benim o kadar darbe yedi hala çalışıyor :)

14) İlk piercingin?

Piercing değil de hızma kullanıyorum. Açıkçası kaş, dil, dudak, çene hele hele göbek gibi yerlerde piercing hiç sevmem. Ha yakışana yakışıyor ama benim tercihim değil.

15) İlk yurtdışı seyahatin?

Siftah yapamadım, nasip olursa Venediğe gitmeyi çok isterim, sular altında bir kent bana çok ilgi çekici geliyor

16) İzlediğin ilk film?
Valla yeşilçamı saymazsak aklıma ilk gelen çocukken izlediğim piranha filmi oldu :)

17) Okulda aldığın ilk ceza?

Okul hayatım boyunca hiç ceza almadım çok şükür

18) İlk oda arkadaşın?

Üniversitede yurttayken 4 kız bir odada kalıyorduk valla şuan isimlerini dahi hatırlamıyorum. O derece mesafeliydik ..

19) Aldığın ilk ders?

Burdan kasıt özel dersse ingilizce. Okul dersiyse ne bileyim hayat bilgisi filandır herhalde :)

20) İzlediğin ilk youtube kanalı?

Ayyhhh bu ilkler beni öldürecek, ilkler unutulmaz teoremi bende geçersiz anacım ben ilki unuturum sonu unutmam ne bileyim yahu ilk youtube kanalını kesin müzik paylaşımı yapan bir kanaldır :)

Allah'ııııım sana şükürler olsun Ahret sorularının sonunu gördüm sonunda :) Kızlar katılmak isteyenler varsa buyursunlar efendim ..

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. Canim inan gülmekten öldüm valla :)) harika cevaplar

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Vallahi öyle kuzum ya çocukluğuma indim :D

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.