MİM - KOZMETİK SORULARI

Herkese Merhabalar,
Uzun süredir bloğuma zaman ayıramıyorum. Bunun nedeni hem sağlık sorunum hem de sınav döneminde olmamdı, inşallah bloğuma daha fazla zaman ayıracağım.
Çok sevdiğim blogger İşin Aslı'dan görüp ben de kozmetik sorularını cevaplamak istedim, bu tür yazıları eğlenceli buluyorum. Gelelim soruların cevaplarına,

1. Akmadigini düsündügün en iyi siyah göz kalemi?
Kesinlikle essence gel pencil diyorum. Yeni çıkan bir kalem ve baktığım mağazada siyah rengi olmadığı için almamıştım. Başka bir rengini elimde denedim, ovaladım çıkmadı, tükürükle silmeye çalıştım çıkmadı ( biliyorum iğrencim:) Kalem çıkmamaya yeminli bacılar gördüğünüz yerde stoklayarak alın o kadar büyük konuşuyorum

2. Krem allik icin tavsiye istesem önerin ne olurdu?
Yağlı cilde sahip olduğum için krem allığa cesaret etmiş değilim henüz, belki de bendeki bir önyargı bilemiyorum. Bu yüzden tavsiyede bulunamam ama maybelline dream touch allıklarını merak etmiyor değilim.

4. Göz cevresi icin tavsiye edecegin tekrar tekrar aldigin bir ürün?
Esasında gözaltı torbalarım kurbağa gözüne doğru yol almış ve kazayağı kırışıklarım da oluşmaya başlamışken sağlam bir tedbir almam gerekir amma velakin bu konuda malesef kullandığım bir ürün yok :( Sadece avondan aldığım bir krem vardı fekat doğru düzgün kullanmıyorum bile, varsa bir tavsiyeniz ben alayım :)

5. Makyajini temizlemek icin kullandigin yöntem?
Bebek şampuanının harika bir makyaj temizleyici olduğunu keşfettikten sonra diğer tüm makyaj temizleyicilerimin cenaze namazını kıldım :) Ardından cildimin temizlendiğinden emin olmak için de daha önce yazısını şuraya yazdığım neutrogena yağsız yüz temizleme jeliyle yüzümü temizliyorum, ohhh çiçek çiçek :)

6. En sevdigin parfüm veya parfüm markasi?
Eğer parfümde paraya acımam derseniz Carolina Herrera Vip 212 mükemmel bir parfümdür, ben böyle bir koku ve kalıcılık görmedim !!
Ama yok biraz cüzzi bir fiyatı olsun derseniz de Caldion night yine tavsiye edebileceğim bir koku.

7. En begendigin sac bakim ürünü?
Şuan favorim Hc Care Ovex saç maskesi ve Hc Care Complek saç bakım yağı açık ara farkla saç bakım favorilerim. Benim yıpranmış donuk saçlarımı hizaya sokmayı başardılar ya helal olsun vallahi.

8. Göz makyajini temizlemek icin tercih ettigin ürün?
Bebek şampuanı tek geçerim, ille de işin erbabı ürün ismi isterseniz avonun ekstra lasting göz temizleyicisi de çok başarılı bir üründür.

9. Pahali fiyatlara tas cikartacagini düsündügün uygun fiyatli ruj?
Catherine arleyin rujları fiyat/performans açısından gayet başarılı bulduğum bir markadır, bunun haricinde golden rose velvet matte serisi de pahalı markalara taş çıkaracak performansta.

10. Sadece 1 makyaj ürünü kullanman gerekseydi ne olurdu?
Kesinlikle rimel, malisefki Allah vergisi cansız bakışlara sahibim rimel biraz olsun bunun önüne geçiyor

11. Alinacaklar/Dilek listende olan ilk siradaki ürün?
Uzun süre Rt fırçalarının peşinden koştum sonunda sipariş ettim geliyorlar :) Şimdi de flormar deluxe cashmere rujlarının peşinde koşuyorum ilk indirimde bodoslama atlayacağım üstlerine :)


12. En cok tercih ettigin oje rengi?
Bu konuda gerçekten çok dengesizim. Kışın neon sarı, yazın siyah sürecek kadar. Tamamen o anki ruh halime göre takılıyorum. Oje rengi konusunda ortaya karışık söylüyorum :)

13. Cok yogun bakim yaptigini düsündügün el kremi?
Dermokilin papatya özlü el kremleri gerçekten çok güzeller, bir de neutrogena yoğun bakım kreminden çok memnunum. Bu iki marka kıyasıya yarışır benim cephemde :)

Benim kozmetik cevaplarım bu şekilde, katılmak isteyen tüm arkadaşlarımı sahneye davet eder hepiciğinize huzurlu geceler diler ha bir de yanacıklarınızdan öperim :*

Unknown

.

Nar Ecza

7 yorum:

  1. Başlatmış olduğum mimi böyle gördükçe nasıl seviyorum anlatamam ya hemde severek takip ettiğim bloglarda görüyorum daha bir güzel oluyor ^-^ çoook güzel bir yazı olmuş, hep not ettim. Ay özellikle essence kalem yorumunuzu okuyunca pes dedim ben bunu alıyorum. harika bir yazı olmuş ellerinizie sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa canım sen mi başlatmıştın ? Ben de aslıhan'da görünce çok hoşuma gitti ve dedim yazayım bloğuma vallahi emeğine sağlık bu tür yazıları çok seviyorum açıkçası. Essence kalemde gerçekten iddialıyım, 90 liralık kalemi çöpe atıp bu kaleme dua eden arkadaşlarım var gerçekten üstelik fiyatı 8.25
      Çok öpüyorum seni kuzum :*

      Sil
  2. kuzummm bu nassı bir mimdir bu nassı cevaplardır:)) valla gül gül öldüm bende yapacağım kıskandım ki kozmetik sandığının hastasıyız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız sen benim canımsın yaaa adın gibi beybimsin :* Mutlaka yap kuzum bu sayede yeni keşifler yapmış oluyoruz toplu halde

      Sil
  3. Bidenem oje konusunda bende aynıyım yahu tamamen psikolojime göre takılırım. Ayy bende mi cevaplasam ne eğlenceliymiş cidden :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda sadece ojede degil kozmetikte genelde.oyleyim. Bakar rengi kıs rengi diye ayirmam o an canimin istedigi rengi kullanirim. Bence sen de yapmalisin 😘

      Sil
  4. Biraz daha beklesen evlatların okurdu :)

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.