HAİR COLD WARRİOR' DAN GELEN GÜZELLİKLER

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere Hait Cold Warrior tarafından gönderilen bu güzelliklerden bahsedeceğim.


Daha önce de firma gönderileri aldım, dürüst olmak gerekirse içlerinde beni en çok mutlu eden kargo buydu. Zaten o kargo heyecanı çok güzel fakat farkettim ki asıl mutlu eden kargonuzu açtığınızda beklenmedik güzel bir not. Sevgili Hilal Hanım o kadar düşünceli ve anlamlı bir not yazmış ki o gün ayaklarımın yerden kesilmesine yetti. Düşünsenize bloğunuzu yazarken kahve keyfi yapmanız için gönderilen çikolata ve nescafe ne kadar samimi, yürekten, ince bir düşünce ..


Deneyimlemem için gönderilen ürünler keratin şampuan ve keratin saç bakım maskesi ve yanında da çikolatayla nescafe :) Evet ben en çok çikolatam ve nescafeme sevindim :)


Ürünler pompalı bir şişeye sahip, açıkçası elimin ayarı olmadığı için pompalı ambalajlar benim gözümde hep 1-0 öndedir. Hem kullanım kolaylığı oluyor hem de ihtiyacınızdan fazla ürün tüketimini kontrol altına almanızı sağlıyor. Ürünleri ilk kez dün kullanma şansım oldu şimdilik şu kadarını belirtmeliyim ki kokularına ba-yıl-dımmm. Daha önce keratinli ürünler kullanmadığım için acaba bu koku farkı keratinden mi kaynaklanıyor diye düşündüm. Bir de bir pompa şampuan öyle harika köpürdü ki hani köpük el sabunları olur ya o tür bir yapısı vardı ve bir pompa tüm saçım için yeterli geldi.

Elbette bu bahsettiklerim ürünler hakkındaki ilk izlenimler. Detaylı yazılarını en azından 1 ay kadar kullandıktan sonra yazacağım ki yanlış / eksik bilgi vermemiş olayım.

Ürün gönderisi için Hilal Hanım'a canı gönülden teşekkür ediyorum.
Eğer hair cold warrior ürünlerini incelemek isterseniz web sayfası için Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

18 yorum:

  1. Kız sen ne ballıdın bu günlerde loto toto piyango bişiler yap bence ahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha bunu bi kişi daha söylemişti :) valla o loto totoyu sende vurcam ben hahayt :)

      Sil
  2. :) kuzum güzel günlerde kullan güzelleşş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beybim :* Keratinli bir bakıma ihtiyacı vardı bu süpürge saçların :)

      Sil
  3. Gerçekten ince bir düşünce hiç bir firma bu şekilde gönderi yapmıyor diğer firmalar da mutlaka örnek almalılar :) Güzel günlerde kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, şimdiye dek bir not dahi görmemiştim en basitiyle '' güzel günlerde kullan '' gibi. Hilal hanım not yazmakla kalmamış bir de bloğumu yazarken tatlı-kahve keyfimi bile düşünmüş. Beni en çok mutlu eden de bunlardı

      Sil
  4. Amanın bayıldıımm ^-^ Güle güle kullan, düşüncesi için tebrik edilesi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :* Hilal Hanım gerçekten özel ve farklı biri, tebrik edilesinden öte alnından öpülesi :)

      Sil
  5. gerçekten çok zariflermiş =) güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Hakikaten çok ince bir bayan

      Sil
  6. Güzel günlerde kullan canım.:) Kahve ve çikolata bir kadın daha ne ister ki keyif yapmak için?! İncelikleri için bende buradan teşekkür ediyorum kendilerine, kadının halinden kadın anlar elbette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaa hangi firma blogger'ı yazısını yazarken kahve tatlı keyfi yapsın diye düşünür ? Gerçekten kadının düşmanı kadındır ama halinden anlayan da yine kadındır. Yaşasın kadın dayanışması ..

      Sil
    2. Aynen akıl sır ermiyor onlara (bizlere :/) Yaşasın kadın dayanışması, her daim..

      Sil
    3. Ayne akıl sır ermiyor onlara (bizlere:/) Yaşasın kadın dayanışması, her daim..

      Sil
  7. Hepsi harika, güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.