DERMOKİL KİL ETKİLİ MASKE VE NEMLENDİRİCİ KREM

Herkese Merhabalar,

Dermokil Kozmetik'ten gelen bu ürünlerin yorumunu geciktirdiğimin farkındayım bunun sebebi benim cildim yağlı olduğundan annemde denemek zorundaydim.

 

Annemin cildi kuru olmanin ötesinde fazlaca hassastır. En temiz saf içerikli ürünleri dahi cildi kabul etmeyip anında kızarıp su toplarcasına kabarıyor. Açıkçası bu ürünleri anneme uygularken tedirgindim bu sebeple ve ilerleyen zamanlarda cildi tepki verir mi diye deneme süresini uzun tuttum.

Gelelim yorumlarıma ; 

Öncelikle kil etkili hassas bakim maskesine bayıldık. Normalde maske yapmaktan nefret eden annem bu urune muptela oldu ve elinde maskeyle gelip bana bundan sipariş etsene dedi :)

Annemin cildi öyle kurudur ki krem sürerken dahi cok zorlanır. Bu maskenin argan yağı ile nemlendirmesi sayesinde kremlerini sürerken artık eli kayıyor 

Hassas ciltler de gönül rahatlığı ile kullanabilir hiçbir alerjik reaksiyon yasamadık 

Maske uzun süre nemlendirme sağlıyor ve cilde mükemmel bir aydınlık veriyor. Annemin resmen yüzü nurlandi :) 

10 dakikada güçlü etki vaadini kesinlikle yerine getiriyor 

Bizdeki ürün +25 yaş grubu için olsa da +45'lik olan annem de kullanıyor :)

Cilt besleyici nemlendirici kremi de shea yağı ile etkili nemlendirme sağlıyor 

Cildin elastikiyetini artırma ve yaşlanma etkilerini azaltma yönünde bir etkisini henüz göremedik 

Maske ve krem bildiğimiz beyaz renkli fakat ince yapılı kıvamdalar, bu sayede cilt kremi kısa sürede emiyor ve anında nemlendiriyor

Dikkatinizi çekmek istediğim bir nokta var nemlendiri kremde, annem ilk başlangıçta kullanırken gözaltlarına da kremden sürmüş ve malesef bu durum kızarıklık oluşmasına neden oldu sanırım içeriğindeki alkolden kaynaklandı. Krem bu sebeple malesef maske kadar iyi gelmedi cildine 

Ozetlemek gerekirse maskeden anneme sipariş edeceğiz ama krem hassas cildine maske kadar uyum saglamadı. Zaten krem kuru cilt tipi için biz hassas cilt için olanı siperiş edip yorumlayacağız tekrar.

Bu da ürünlerin içeriği ..

Son olarak kısaca çok sevdiğim papatya ve kil ile anında nem ve yoğun koruma kremimden bahsetmek istiyorum. Bu el kremi de ince yapılı bi minik bir miktar yeterli oluyor. Zor zamanlarımın kurtarıcısı oldu kendisi, cildin anında emmesi sayesinde harika bir yumuşaklık sağlıyor kesinlikle tavsiye ederim.

Ürünler için sevgili Şengül Hanım'a çok teşekkür ederim.

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. merhaba, takipteyim, bana da beklerim,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım hoşgeldin, hemen geliyorum.

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.