İLK ÇEKİLİŞ İLK HEYECAN

Herkese Merhabalar,
Şimdiden hepimize mutlu huzurlu keyifli haftasonu olsun. Daha önce hep blogger arkadaşlarımın çekiliş haberlerini yazdım, şimdi kendi çekilişimi yapıyorum ve ciddi anlamda heyecanlıyım.



Çam sakızı çoban armağanı hediyelerim bu şekilde. Öğrenci bütçesiyle elimden bu kadarı geldi, dilerim ilerleyen zamanlarda çok daha güzel paketlerle karşınızda olurum. Sizler için neleri neden seçtim hadi bir inceleyelim.


Catherine arley benim çok çok severek kullandığım bir markadır. Pazarlama stratejisinden dolayı adını çok fazla duyuramadı ve gördüğüm kadarıyla birçok kişide markaya karşı tedirginlik / önyargı var. Bu markayla sizin de tanışmanızı istedim.
Carla markası da catherine arley gibi keşfedilmemişler listesinde. Yine keşfetme şansınız olsun istedim.
Avon siyah göz kalemi ve essence'nin bu farını çok severek kullanıyorum, özellikle far yanardöner rengiyle çok hoş


Burada yine Carla markasına ait pudra, allık ve ruj mevcut. Herkesin sevebileceği ve kullanabileceği renkleri seçmeye çalıştım.
3 adet My Color markasının ojeleri, çok çok severek kullanıyorum. Bir tane de golden rose mor oje ama resimde mavimsi bir renk çıkmış. Mor o mor :)

 Avon saç maskesi ve parfümlü vucut losyonu yine severek kullandıklarım arasında.
Flormarın da ayak kremiyle nemlendirici vucut losyonu çekilişin diğer parçaları

Her kategoriden ürün seçmeye çalıştım, umarım beğenirsiniz. Çekiliş sonlanana kadar belki sürpriz hediyeler de ekleyebilirim :)

Gelelim çekilişin şartlarına ..
  • Çekilişi instagram üzerinden yapacağım, katılım yalnızca instagramdan olacak. Bunun için sayfamın sağ tarafındaki beni instagram logosundan hesabıma ulaşabilirsiniz.
  • Çekiliş için fazla şartım şurtum yok. Yalnızca hesabımı takibe alıp çekiliş postumu taglerle sayfanızda yayınlamanız, çekiliş detayları oradaki yazımda mevcut olacak.
  • Ek hak isteyenler bloğumu takip ederek +3 hak kazanabilirler ve bunu çekiliş paylaşımınızın altında hangi isimle takip ediyorsanız belirtin ki kontrolünü yapabileyim.

Bu postun altına katıldım, takip ettim gibi vs .. şeyler yazmanıza gerek yok dediğim gibi kontrolleri instagramdan yapacağım.

Şimdiden herkese bol şans .. Dilerim ihtiyacı olan bir arkadaşıma gider hediyeler

Unknown

.

Nar Ecza

13 yorum:

  1. kanka hayırlı olsun bakem Darısı bana diyelim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy çok teşekkürler kuzuuuum :* Senden de bekliyoruz hadi bakalım :)

      Sil
    2. aynen hayranlarım bini biikliir:)))

      Sil
    3. ivit sini bikliyirim :)

      Sil
  2. İlk çekilişin hayırlı olsun canım, heycanını paylaşıyorum emin ol:)) İnstagram hesabım olmadığı için katılamıycam bunu görünce üzüldüm :( ama katılanlara bol şanslar diliyorum yinede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııııım çok teşekkür ediyorum. Katılamamana üzüldüm gerçekten :( İnstagramda çok daha aktifim bu yüzden ordan yaptım çekilişi. İlk fırsatta burdan da ayrıca bir çekiliş yapacağım :*

      Sil
    2. Canın sağolsun canımm, burada da yaparsın dediğin gibi, senin kafan rahat olsun da gerisi teferruat, orada da olur burada da :) :*

      Sil
    3. Oyy canım ya anlayışın için çoook teşekkür ederim :* Kişisel hesabın varsa ordan da katılabilirsin bebem, ya da eşinin dostunun hesabından şey et hiç fark etmez :)

      Sil
    4. Kişisel olsa dururmuyum sence çoktaaaaan ordaydım :)) Canım benim katılımın bol olsun, en çok isteyene gitsin daha nicee çekilişlerinde burada hep beraber olucaz, zaten kurtuluşun yok her an takipteyim :)

      Sil
    5. oyy canımsın yaa vallahi eksik olmayın, yeriniz başımın üstüdür her daim :*

      Sil
    6. Sende öyle canım, her daim :*

      Sil
  3. hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.