DERMOKİL' DEN GELEN GÜZELLİK

Herkese Merhabalar,
8 Mart dünya kadınlar günü benim için doğum günümden daha da güzel geçti. Birbirinden güzel hediyelere sahip oldum, bunlardan bir tanesi de Dermokil' den gelen güzellikler oldu ..


Dermokil ürünlerinin gerek kalitesi, gerek performansları herkesçe biliniyor. Açıkçası ben numune edindiğim yeşil kil maskesi haricinde ürünlerini ilk kez deneyimleyeceğim. Bu kadar beğenilen ürünlerden memnun kalmamak işten bile değil ..

Pakette 3 adet deneme boy el kremi
Hanımeli duş jeli
Kuru ciltler için kil etkili hassas bakım maskesi
Kuru ciltler için cilt besleyici nemlendirici bulunuyor.

Benim cildim ne yazık ki bir hayli yağlı bu yüzden maske ve nemlendirici kuru ciltli olan anneme kısmet oldu amma velakin sırf merağımdan ben de deneyeceğim bakalım nasıl bir etkisi olacak :)

El kremini 3 gündür kullanıyorum detaylı yazılarını yazacağım fakat ilk izlenim olarak çatlamış ellerimi yumuşattığını söyleyebilirim.

Duş jelinin ise kokusuna gerçekten ba- yıl - dımmm. Normalde hanımeli kokusunu çok severim ve bu duş jelini geldiğinden beri tinerciler gibi koklayıp duruyorum. Kafayı bulmam an meselesi :)
Ürünleri en kısa sürede deneyimleyip yorumlamak için sabırsızlanıyorum


Bu güzel ürünler ve ilgisi için sevgili Şengül Hanım'a çok teşekkür ediyorum.

Eğer dermokil ürünlerini incelemek isterseniz Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Dermokil ürünlerini ben de severek kullanıyorum.Özellikle maskeleri bir harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Numune kil maskesini denemiştim çok güzeldi, ah bu ürünler yağlı cilt için olacaktı ah ahh, olsun yaa gurban olduğum anacııım kullansın ona yorumlatırım bunları da :)

      Sil
  2. Ben bu markayı hiç denemedim yakın zamanda denemeliyim :) Yorumlarını bekliyorum güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sadece numune kil maskesini denemiştim oldukça güzeldi, bunu saymazsak ilk kez bu markayı kullanacağım diyebilirim. Duş jeliyle şimdiden aşk yaşamaya başladım bu kesin canım :)

      Sil
  3. Mutlu yaşların olsun canım, keyifle kullan hepsini ve daha güzellerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, hepimizin musmutlu yaşlatı olsun bitanem. Cicilerim çok güzel ablası çok teşekkürler :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.