8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİNDEN GELEN MUTLULUĞUM

Herkese Merhabalar,
Işıl ışıl bir Bartın gününden selam olsun hepinize, çok sevdiğim blogger dostum BeautyBeybi kadınlar günü için hediyeleşme etkinliği düzenleyerek kura sonucu eşleşmeler yapıldı. Normalde bedevi şanslı olan bana kurada Beybim çıktı :) Kendisini tanıdığım için bu eşleşmeye çok sevindim.


Hediyelerimin genel görünümü bu şekilde. Sabah uykumun en güzel yerinde kapı zilinin çalmasıyla garfield gibi '' Sabah sabah kim bu yeaa ne de güzel uyuyordum ben '' diyerek bir yandan da gözlerimi ovuşturarak dürbünden baktım. Elinde koca bir kutuyla kargocuyu görünce afyonum anında patlayıp gözlerim fal taşı gibi açıldı :)


Hediyelerimin toplu görüntüsü bu şekilde, içinde yok yok. Gelin hep birlikte inceleyelim neler varmış, hediye yazısı yazmak ni kadan da gözelmiş ellaaaam :)


Vallahi cep ıslak mendilim bitmişti Beybim içimi okumuş sanki :) Saç kremim de dibini görmek üzereydi, benim 6 yıllık röfleli saçlarımın yanığını bilmeyen kalmayınca beybim tam da ihtiyacım olan bir seçim yapmış. Çatlayan ellerimin rezaletine de el kremi ilaç gibi gelecek, diğerlerini söylemiyorum bile :)


Ah be Beybim !! Aşktan muzdarip olduğum bu kadar mı belli ki aşk yakalar seni kitabıyla beni cesaretlendirmek istedin :) Kızlar ne dersiniz aşk yakalar mı beni ? Yeminle nescafem de bitiyordu hatta alışveriş listemin tepesinde yazılıydı, sabah bir güzel kahvemi yapıp bu kupayla içtim ooooh sefam olsun :) Bir de orada horlama bandı var. Tabiki de ben horlamıyorum ne münasebet !! Beybim onu çeyizime almış müstakbel kocamın burnuna yapıştırayım diye :) Patiğe bayıldığımı söylememe gerek yok onlar da hoooop çeyize ..


Kurban olurum ya, sarı saçlarıma sarı toka bile almış. Bileklikleri de baharda takıp takıştıracağım havamı da atacağım hıııhhhh :) Burcumun özelliği olarak antika / otantik eşyalara özel bir ilgim vardır ve bu tarağa bittim gerçekten bu da çeyizimde yerini alacak, kullanmaya kıyamam seni ben anneeemmm ..


Sizce bu şeker pembe kutunun içinde ne var ? Bilene 5 vercem :) Gül gibi kızım ya ben Beybim de ondan mütevellit gülsuyu eklemeyi ihmal etmemiş ehuehuehu :)


İşte kutunun içindekiler ve içinden çıkan yüzümü gülümseten bir not. Arkidişler benim gibi şeker mi şeker tatlı mı tatlı bir kızın malesef ki kan şekeri çok düşük. Bu sebeple sabahları kalktığımda mutlaka tatlı birşeyler yemem gerekiyor, bir insan ancak bu kadar isabetli hediyeler gönderebilir, Beybim sen erkek olsan valla hiç düşünmez direk nikahı basardım sana :) Ayrıca tabiki de sabah bu lokumlara bildiğiniz gömüldüm :)


Vee finalde çok beğendiğim yüzüğüm, bayılırım böyle büyük gösterişli yüzüklere, vallahi zevkli kızsın vesselam :)


Ve benim için en kıymetlisini en sona ayırdım. İçten gelen samimiyetle yazılmış notlar tüm hediyelere bedeldi. Benim için bu tür dipnotlar çok özeldir. Mesela bir sevgilim olsa kendisinden pahalı bir hediye değil de içinden gelen duyguları böyle bir kağıda yazsa ve onu gizlice çantama filan koysa, ben de ansızın bu kağıdı bulup okusam sonra da oturup anıra anıra ağlasam .. Tabiki bunlar sadece birer hayal :) Analar böyle erkeklerin üretimini durdurmuş malesef :)

İşte benim günümü güzelleştiren birbirinden değerli hediyelerim bu şekilde. Beybi'me canı gönülden çok ama çok teşekkür ediyorum. Umarım kendisine gönderdiğim hediyeleri bugün kendisine ulaşır. Eğer kendisini takip etmiyorsanız çok şey kaybediyorsunuz dimedi dimeyin :)

Biliyorum çok uzun bir yazı oldu ama hem bu hediyelerimin hem de sevincimin hakkını vermek istedim.
Tüm kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun. İyi ki kadınım, kadın olmaktan dolayı mutluyum, gururluyum !!

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Güle güle kullan mı desem ye mi desem bilemedim :)) hepsi çok güzel görünüyor, kadınlar günün kutlu olsun..
    Sevgiler
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanıp afiyetle mideye indireceğim :) Çok teşekkür ederim canım benim, senin de kadınlar günün kutlu olsun çok öpüyorum :*

      Sil
  2. Canım benim kadınlar günün kutlu olsun senin sevinmen yetti valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hediyelere sevinmeyecek birini düşünemiyorum, her biri çok özel benim için. Senin de kadınlar günün kutlu olsun canım eşiiiiiim :*

      Sil
  3. Yüzüğünüze bende bayıldım, hediye kutusu da çok güzel fikirmiş. Bir kutu dolusu mutluluk vermiş adeta.. :) Sitenizi Google'da yüzük görsellerini aratırken buldum. Tam olarak aradığım modele benziyor, aslında şurada farklı bir rengini de gördüm; https://www.mizu.com/kadinlar-gunu Ama sizinki daha çok hoşuma gitti. Arkadaşınıza yüzüğü nerden aldığını sorma şansım olsaydı keşke :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten bir kutu dolu mutluluktu gelenler. Dilerseniz ben sorup size donus yapayim

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.