ELİDOR 7/24 ŞEKİLLENDİRİCİ BAKIM KREMİ

Herkese Merhabalar,
Bugün yine pek memnun kalmadığım ürünle karşınızdayım.



Bendeki yıpranmış saçlar için onarıcı ve yapılandırıcı bakım serisi. Açıkçası bu konuda bir katkısını görmedim. Bio keratin kompleksi içerdiği yazıyor bu etkisini de hissetmedim saçlarımda. Yalnız bir noktaya değinmek istiyorum, 6 yıldır röfle kullanıyorum ve saçlarım bu sebeple hayli yıpranmış durumda. Saçları bir nebze daha sağlıklı olan arkadaşlar belki faydasını görebilir, belki benim saç tipime yetersiz gelmiştir günahını almayalım şimdi. Fazla yıpranmış saçlarda etkisiz kalacağını söyleyebilirim.


Tok kıvamlı bir krem ve hayli bereketli, kullan kullan bitiremedim en sonunda yiyeceğim arkidişşş :) Saçları ağırlaştırmadığı yazıyor, ölçüyü makûl miktarda tutarsak evet ama biraz fazla kaçırırsak ağırlaştırma yapıyorsun canım. Yıpranmış saçı kat kat korur ve tekrar yıpranmaya karşı korurmuş kendileri, o zaman bana kastın var senin !
Saç şekillendirme performansı da bende yetersiz kaldı açıkçası, ürünü sürüp kendi halinde dalga yapayım diyorum oluyorum kabarama kabarama kel fatma :)

Kısacası benim tekrar tercih etmeyeceğim bir ürün, fiyatı sanırım 7-10 lira arasında. Uygun fiyatından dolayı bir şans verilebilir, bendeki kredisini tüketti tabi :)

Siz bu üründen memnun kaldınız mı ?

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden çok güzel bir blog keşfettim geldim.
    bana da beklerim :))
    http://tugcesays.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşşşşgeldin canım, öperim güzel yanacıklarından :*
      Hemen geliyorum bloğunuza ..

      Sil
    2. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html#comment-form

      Sil
    3. Bloğumu beğenmenize çok sevindim çok teşekkür ederim. Elbette etkinliğinize katılırım :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.