RAPSODİ OJE

Herkese Merhabalar,
Bugünki konuğumuz rapsodi oje, renk olarak yavruağzı mı dersiniz yoksa kavuniçi mi dersiniz bilemedim ama bu tonda oje çok istiyordum ve oje sepetinde görünce kaptım hemen.
Şimdi, rengine vuruldum vurulmasına ama hay vurulmaz olaydım dedirtti bana ! Neden mi ?
Efendim, ojenin sürümü ızdırap, tırnak uçlarında birikme topaklanma yaptı kesinlikle eşit, akışkan ve homojen bir dağılımı yok.
Tırnaklarımdaki rengi yakalamak için 3 kat sürdüm ki bu hesaplamayla kısa zamanda bu oje dibini görür, görsün de zaten ..
Bazı tırnaklarımda kuruma esnasında baloncuklar oluştu resmen, çizgilenmeyi geçtim bildiğin balığın ağzından çıkan balon gibi şişti şaşkoloz şey !!
Tek cazip yanı 1 liralık fiyatı amma velakin 1 lira sana verip 20 lira psikoloğa bayılmaktansa gider daha kaliteli bir oje alırım. Ciddi anlamda sinirlerimi zıplattın karrrrrdeşiiiiim !!

Sevgili rapsodi ! Seninle bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum, ilişkimiz burada bitmiştir ..

Dipnot : Başparmağımın kusuruna bakmayın, sınav stresinden psikopata bağlayıp parmaklarımı deşmeye başladım :(

Ürünü bir daha alır mıyım ? Bu kadar yerden yere vurduktan sonra evet diyecek kadar yüzsüz değilim, tabiki de almam .. Oysa nagadan da gözel renklerin vardı yazık oldu ..

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.