AKAT GARDİ SAÇ SPREYİ

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere uzun süredir kullandığım uygun fiyatlı saç spreyimi tanıtacağım.





Ürün 450 ml oldukça bereketli bir ürün neredeyse 1 yılda bitirdim, gerçi ben saçlarıma maşa yapmadığım sürece saç spreyi kullanmıyorum. Üründe özellikle çok sevdiğim iki özellik var. Birincisi kesinlikle kokusu, öyle güzel kokuyor ki ne zaman bu spreyi sıksam annem evde çok güzel bir şey koktu diyerek odama gelir ki annemin koku zevki de iyidir hani :)

Diğer sevdiğim özelliği ise ne kadar sıksanız da saçı ne kazık gibi yapıyor ne de yapış yapış. İlk başta bir sertlik söz konusu ama bir saat içinde bu yok olup saç oldukça doğal görünüyor. Tabii böyle dedim diye saç spreyini sıkarken çok da cömert olmayın :)

Bu şişenin bir de yeşil rengi var o da yağlı saçlar için şimdi onu deneyeceğim. Gri renkli şişe ise normal saç tipleri için. 450 ml' lik bir ürünü indirimden 3.50 liraya almıştım şuan güncel fiyatı sanıyorum 6 lira dolaylarında. Ben bu ürünü severek kullandım, tüm beklentilerimi karşıladı ve beni pahalı spreylerden kurtardığı için kendisine teşekkkürü borç bilirim :)

Saç spreyinde sizin memnun kaldığınız markalar nelerdir ?

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.