KARANFİLLE SAÇ DÖKÜLMESİNE SON !!

Evet evet yanlış okumadınız başlığı, birazdan bahsedeceğim kürle saçlarınızın dökülmesine dur diyeceksiniz. İşte karşınızda o mucizevi ürün ..




Bir avuç kuru karanfili 500 ml su şişesine su ile birlikte doldurun. 1 gece karanlıkta bekletip sprey şişesine boşaltın.
Karanfili marketlerde ve aktarda bulmanız mümkün. Ben su şişesini bir gece mutfaktaki bir çekmecede beklettim, gözüme en karanlık yer orası geldi :) Sonra da açık parfüm şişesine doldurdum. 

Bunu saçları ıslakken ya da kuruyken istediğiniz zaman saçınıza sıkın. Zaten yağlanma yapmıyor. Hatta çok güzel bir koku bırakıyor saçta. 1 haftada saç dökülmeleriniz azalacak ve 15 günde minik minik saçlar çıktığını göreceksiniz. İster her gün kullanın isterseniz sadece banyo öncesi ya da sonrası. Ben genellikle banyo sonrası nemli saçıma sıkıyorum inanın bu bile etki etti. Evin her köşesinden tomar tomar saç toplayan ben artık günde 3-5 telle kurtarıyorum günü.

Umarım siz de fayda görürsünüz, hepinize fırça gibi saçlar dilerim :)

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Merhabalar ilk bu yaziniz dikkatimi cekti de gercekten mumkun mu bu oyle asiri bi sorunuk yok benim ama zamaninda cok ugrasmistim nasi bi dert bilirim o yuzden lavanta da iyi geliyormus sac dokulmesine aklinizda olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım merhaba, inan bana bu ürün gerçekten bende çok etkili oldu. Normalde benim saçlarım gün içinde aşırı dökülür, evin her köşesinden benim saçlarım çıkar, ki ben bu ürünü sadece banyo sonrası kullandım diğer zamanlarda hiç sıkmadım saçıma. buna rağmen saçımdaki dökülmede ciddi azalış gözlemledim. Kız sen çok yaşa emi, 2 gün önce bir kaç adet yağ siparişi verdim ve içinde lavanta yağı da var.

      Ayrıca lavanta yağını kol altına sürdüğünüzde terlemeyi önlediği, sulandırılmış lavanta yağını yatak yorgan yastığa sıktığınızda da huzurlu bir uyku sağladığı da söyleniyor. Benim gibi uykusuzluk çekenlere ilaç gibi gelecek :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.