MAKYAJ TEMİZLEYİCİLER

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere makyaj temizleme ürünlerimden bahsedeceğim. Makyajı yaparken iyi hoş ama bir de bunun temizliği var değil mi ? Tabii yüzündeki makyajla yatağa girenlerden değilseniz :)
Resimlerin toplu görünümü bu şekilde, fotoğrafın ebatını büyütünce halı deseninin çözünürlüğü bozuldu bunun için özür dilerim ama mevzu bahis halı değil sonuçta. Ayrıca İlaydacım başlığa makyaj temizleyici demişsin ama bebek şampuanı da neci derseniz sayfayı okumaya devam edin diyorum :) Gelelim ürünlerin performansına.

 İlk ürün Avon göz makyaj temizleyicisi, yapısı akışkan bir krem kıvamında keza rengi de krem gibi beyaz bir ürün. Kremin seyreltilmiş hali gibi. Ürün performansı orta karar diyebilirim, göz makyajınızı tek seferde ak pak yapmıyor ikinci kez kalıntıları temizlemeniz gerekebilir. Yağlı bir ürün bu nedenle sadece göz makyajında kullanılmasında fayda görüyorum ki cildinize kullandığınızda yağlandırma yapabilir.

Bir daha alır mıyım ? - Belki.
Fiyatı : 19.00 , indirim zamanları çok daha uyguna alınabilir.


Yine Avon'un Extra Lasting serisinin makyaj temizleyicisi bu ürün göz-yüz diye ayrılmamış ciltteki tüm makyajı temizlemede kullanılabilir. Yalnııııııız bu ürün diğerine nazaran çok daha yağlı ama performansı çok çok daha iyi. Tek seferde tüm makyajınızı temizliyor. Cidden çok başarılı buldum bu ürünü tek kötü yanı 50 Ml olup çabuk bitmesi. Keşke gramajını artırsalar .. İndirim zamanı stoklamada fayda var. Ürün görüldüğü üzere kremsi değil sulu yapıda plastik bir şişede satılıyor.

Tekrar alır mıyım ? - Eveeeeeet !!
Ürün fiyatı : 22.00 lira, yine indirim zamanı alınabilir.


Veee geldik günün sürpriz yorumuna. Evet bu bir bebek şampuanı ama şampuandan öte harika bir makyaj temizleyici olduğunu biliyor muydunuz ? Cevabınız hayırsa artık öğrendiniz :) Arkadaşlar bu ürün gerçekten yukarda tanıttığım iki ürüne de taş çıkarır taş taş. Tek seferde ciltteki tüm makyajı muntazam bir şekilde temizliyor. Hele o kokusu yok mu o kokusu ! Makyaj temizlemekten üşenen ben sırf bu koku için koşa koşa ayna karşısına geçiyorum. 

Değinmek istediğim bir nokta var, bebek şampuanları göz yakmamasıyla bilinir yalnız bu ürün benim gözlerimi cayııııır cayır yaktı !! Yaktın abicim, bir de açıklamaya yazmışsın ki bebeklerin gözleri daha hassastır bıdı bıdı bıdı !! Benim gözümü yaktıysan o bebeler nasıl cıyaklıyordur acaba ? Seni bu konuda protesto ediyorum ve bir dahaki alışverişimde Dalin alacağım hıııııhhhhh !!

Ürün fiyatı : 2.00 lira diye hatırlıyorum ve bulunası en ucuz makyaj temizleyicisi olarak rekoru kaptın :)

Benim makyaj temizleyicilerim bu şekilde, sizler nelerden memnunsunuz ?

Yeni yıla sayılı saatler kaldı, herkese musmutlu sevgi dolu, huzurlu, bereketli, sağlıklı, sevdiklerinizle sımsıkı olacağınız bir yıl diliyorum.

Bak 2015, eğer gelen gideni aratacaksa sakın gelmeee ben evde yokum yokum !!

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.