SEVGİLİLER GÜNÜ İNDİRİMİ ALİSVERİSİ

Herkese Merhabalar,
Allah kimsenin bilgisayarina zeval vermesin,emektar bilgisayarim uzun suredir tamirde olduğu icin blogumu hayli boşladim. Sözü uzatmadan hemen konuya geciyorum



Küçük sıyrıkla atlattığım @watsonsturkiye alışverişim bu şekilde

Rimmel London ürünlerinde %40 indirim vardı.Rimmel lasting finish fondötenini sevmeyeni görmedim ve bir ilk olmak adına aldım. Çok sevilen ürünlerle aramda resmen bir ters orantı var :)

Stay matte makyaj bazını de ferim @seplali severek kullanıyordu aklımın bir köşesindeydi. Indirim varken almayıp da mutsuz mu olaydım ?


Gratis alışverişimden banyo grubu ürünlerimden başlayayım

Bu görselde bana ait birşey yok, sadece banyo fırçası benim sayılır her ne kadar annem poşetten kapıp alsa da 😂

Şampuanlardan loreal elseve teyzeme syoss keratinli şampuan kuzene elidor doğanın gücü serisinden güçlü saç uçları  da anaciiima 😍 

Daha önce syoss şampuanı ben, elidoru da ben ve annem kullanmıştık ve kızlar gerçekten bu şampuan harika



Essence pembik rimel karaborsa, rafta iki tane bulunca avuçlayarak daldım. Birisi @uzumkusu 'mun

Kalyon oje incelticiye ihtiyacım vardı, bazı çok sevdiğim ocelerim kurudu gitti

Essence baskı ojesi de ihtiyaçtan zira elimdeki hicbir oje ile baskı uygulsmasi yapamıyom yoksa nailarta çok yetenekliyim :)

Benri koyu renkler için asetonu çok severek kullaıiyorum ve bitmek üzereydi onu da yedekledim

Gosh'un mat ruj serisinden 03 numara enfes bir renk ve üç mağaza gezdim birinde bir tane vardı

Eklips fan brush yine ihtiyaçtan alındı

Görselde olmayan loreal mucizevi yağın sarı kapaklısıdan iki tane aldım annem icin, bana yag al saçımı onsuz adam edemiyom diye diye yedi beni, çoktaaaaaaan almış poşetin içinden 😄

Bu indirimi cozutmadan atlattıysam bi alkışı hakettim bence

Unknown

.

Nar Ecza

16 yorum:

  1. Koca bir alkış ozaman sana :) Güzel günlerde kullan canım aldıklarını, essence rimel aynen karaborsa resmen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Raflar dolu oldugu halde bu kadarcikla atlattim afferin bana :) Tesekkurler canim sen de gule gule kullan, rimeli bulursam gondereyim sana ?

      Sil
  2. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir ganimet olmuş, tebrikler canııımmmm :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bizi kadinlar gunu indiriminden korusun :)

      Sil
  4. Gerçekten tebrik ediyorum seni, gayet abartmadan atlatmışsın bu alışverişi. Ben de kadınlar günü indirimi için sadece bir ki şey alacağım diye kendime söz verdim. İnşallah öyle olur, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir noktadan sonra insanin gözü doyuyor sanirim, raflar dolu oldugu halde alacak pek birsey bulamadim cunku evde koyacak yerim de kalmadi :) Kadinlar gununu de atlatirsak mayisa kadar rahatiz :)

      Sil
  5. Bu indirimde hiç bir şey almadım. İnanamıyorum kendime. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uhuuu en temiz isi sen cikarmissin. Diren kadinlar gunu indirimi :)

      Sil
  6. güzel günlerde kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan rimmel bazı merak ediyorum aslında ama elimde çok baz var şu ara alamadım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim canim benim, sen de guzel gunlerde kullan. Rimmel cok ender indirime girdiginden aldim. Senin onerecegin baz nedir canim ?

      Sil
  8. Bakalım kadınlar günü indirimlerinide bir atlatsak çok mutlu olacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kelebegim ben atlatamadim, oldukca uzun bir paylasim beni bekliyor :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.