Online Alışveriş - Kozmium

Herkese Merhabalar,
Siz de benim gibi yaşadığı şehirde birçok ürünü bulamayıp online alışverişe meraklıysanız bu yazım tam size göre


Online alışverişte benim önceliğim indirim düzeyi ve ücretsiz kargo ya da cüzzi bir kargo ücreti olan sitelerdir. Kozmium bu beklentimi fazlasıyla karşılıyor. Neredeyse her üründe indirim mevcut ve 100 Liradan az bir siparişiniz varsa kar go ücreti sadece 3,9 lira üstelik 3 taksit imkanı var


Sitede bircoğumuzun ilgisini çekecek avenenuxe-parisla-roche-posay gibi çok sevilen markalar indirimli olarak satılıyor.

Bir de çok sevdiğim biodermayı unutmamak gerek :)

Umarım alışveriş severlere faydalı bir yazı olmultur. Ayrıca, indirimli ürünler bölümüne göz atmayı unutmayın :)

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. Güzel bir siteye benziyor teşekkürler tatlım bakacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sevdigin uruneri en uygun fiyata bulursun canim

      Sil
  2. teşekkürler paylaşım için alışveriş zamanı gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozellikle kadinlar gunu indirimi icin guzel surprizler bekliyorum ben de :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.