ULRİC DE VARENS PARFÜM - SENSUELLE

Herkese merhabalar,
Yaz mevsiminin bitip rafa kaldırılan body-mist, deodorant, body spreylerin yerini Sonbahar-Kış mevsiminin gelişiyle parfümlerimiz aldı




Koku, kişinin imzası gibidir. Hepimizin kendine has bir kokusu vardır, bazen koca bir odaya ya da salona biri girer ve muhteşem bir kokuyla dikkatlerimizi çeker değil mi ?

Sizleri sıkmadan biraz marka hakkında bilgi vereyim; Ürünleri, dünya çapında 90 ülkede, özellikle Fransa ve Almanya gibi ülkelerde başarıyla satışa sunuluyor.

Bütün koku aileleri (çiçeksi, oryantal, tazelik hissi yaratan, meyvemsi, odunsu vb.) değişik temalar altında, (örneğin aşk, seyahat, doğa, fantazi vb.) orjinal kreasyonlarımızda yer almaktadır. Bu sayede, her bir kişi, o an içinde bulunduğu duyguyu yansıtan kokuyu kolayca bulabilmektedir.

Fransız menşeli marka, 50 “Beauty” profesyoneli tarafından Yaratıcılık, En iyi koku, En iyi ambalaj, En iyi tasarım dalında 5 Oscar’a layık görüldü (Oscars Cosmetique Magazine).


Fransa, benim gözümde parfümün merkezidir. Gerek tasarımları gerek koku kalitesi yönünden başarılı buluyorum. Bendeki Sensuelle isimli parfüm de cam gibi bir ambalaja sahip. Çekim yaparken şişede yansımamak için neredeyse yere yattım :)

Gelelim parfümün kokusuna ;
Üst notalarında bergamot , greyfurt , meyan kökü ve menekşe yapraklarının kokusunu barındırırken , kalbinde ise yasemin , gül , süsen ve portakal çiçeğinden oluşan çiçek buketleri ile şehvetli kıvrımlar oluşturuyor.

Alt notalar da, chypre ( Fransızca'da Kıbrıs anlamına gelen kelime parfümlere sert ve etkileyici kokuyu veren en önemli bitkilerden biri.) Bana göre de bu parfümde ki harika kokunun en önemli bitkisi olan chypre'in keskinliği kavisli misk ile yumuşatılmış ve vanilya ile birleşerek kokuyu hareketlendirmiş ve dokusunu pürüzsüzleştirmiş.

En sevdiğim kokuların bileşimi olan bu parfümü çok severek kullanıyorum.

Unutmayın güzel bir koku iz bıraktırır ..

Ulric de Varens parfümlerine ulaşabileceğiniz noktalar : Watsons, Gratis, Rossman, T-shoplar

Verdiğim linkten online olarak da satın alabilirsiniz

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. çok güzel parfümleri var özellikle melek kanatlı desenleri olanları seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki parfümleri bitirdiğimde markanın diğer çeşitlerine de göz atacağım mutlaka :) Melekli olanı ön sıraya alayım ben :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.