GOLDEN ROSE VELVET MATTE LİPSTİCKS

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere lafı çok uzatmadan hepimizin çok sevdiği Golden rose velvet matte rujların bende olan renklerini paylaşacağım


Sanırım hemen hepimizde bu rujlardan bulunmakta ve marka seriye yeni renkler eklemeye devam ediyor. Serinin şuan 33 rengi bulunmakta.

Yapıları, dokuları, renkleri, kalıcılıklarıyla gönlümüzü fethetti. Hele benim gibi mat ruj severler için tam bir veli nimet





Bende toplam 8 rengi var, 01 numaranın ambalajını dahi açmadığım için swatch yapmaya kıyamadım, böyle de pis bir huyum var :)

Elimdeki rujlardan favorim 02 ve 10 numara. Özellikle sonbahar-kış mevsimlerine çok yakışacak renkler

05 numara daha çok ilkbahar-yaz dönemlerine yakışacak turuncu alt tonlu bir kiremit rengi

11-17-20 numaralar da her mevsimde kullanılabilir renkler aslında ama sadeliği sevenler için daha çok özel günlerde kullanıma uygun. Ha yok ben iddialı olmayı severim derseniz yürüyün be kızlar kim tutar sizi :)

11 numara ( alt ton olayını pek çözemedim ama ) içinde pembelik barındıran bir kırmızı gibi gibi sanki :)

15 numara işte bu bi harika dostum ! görebileceğiniz en canlı en can alıcı kırmızı

17 numara kırmızının bir üstü vişne çürüğünün bir altı diyebileceğim bir renk

20 numara da özellikle kış ayına çok yakışacak bir bordo




Bu görselde de rujları farklı açıdan görün istedim, numaralandırma bir önceki görselin aynısı

Bu yazıyı yazmaktaki amacım rujlar hakkında bilgi vermek değil aslında, zira bu rujlar hakkında çok yazıldı çizildi.

Elimdeki renklerin duruşlarını bir de benim objektifimden görün istedim. Ayrıca çekim yaparken renkleri birebir yakaladım

Rujlara bir çok kozmetik mağazalarında ve online alışveriş sitelerinde bulabilirsiniz. 

İndirimsiz güncel satış fiyatı 17.75 lira olsa da özellikle  Cosmetica 'da sık sık indirime giriyor.
Hatta şuan  % 42 indirimle 10,90 liraya satışta

Görüşmek dileğiyle, sağlıcakla kalın

Unknown

.

Nar Ecza

12 yorum:

  1. Ben almadım daha bu seriden ama bu ara acaip bir ruj savaşım var içimdeki alışveriş çılgını ve evdekiler nolcak diyen 2 insan savaşıyor resmen :)
    Güzelmiş renkleri de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ciddi misin ? Bu rujdan almayan kişi olarak tarihe geçebilirsin :) Kız bak ne dicem, yarın tüm gratislerde %40 + Gratis karta %10 indirim varmış kapsak mı birar tane ? gözüm doysun emi :)

      Sil
  2. artık almak yok sana!:) şaka bi yana mat rujlara olan düşkünlüğünü biliyorum:)
    seçimlerin de çok güzel!
    öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim çok haklısın elimdeki rujları düşünürsek gerçekten uzun süreli ruj diyetine girmem gerek ama dayanamıyom be bacım :) Mat gördüm mü kendimden geçiyorum :D
      Ben de seni çok öpüyorum canım :*

      Sil
  3. harika bir seri yavaş yavaş bütün renkleri alıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkarım ben de ufak ufak seriyi tamamlayacağım, ama gerçekten alınası rujlar her yönüyle. güle güle kullanın rujlarınızı

      Sil
  4. 05 numaraya bayıldım :) bende de 01 numarası var, çok güzel bir nude

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 01 bende de var ama ambalajini acip kullanmaya kiyamadim :) 05 canli bir renk tam boyle baharlik civil civil :)

      Sil
  5. 20 yi almak istiyorum blogu blok etkinliginden gordum takibe aliyorum

    YanıtlaSil
  6. 6 rengi var bendede çok beğeniyorum diğerlerimizde alıcım alışveriş çılgınlığı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriyi ben de tamamlamayı düşünüyorum yoksa içim rahat etmez :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.