NİVEA SOFT NEMLENDİRİCİ BAKIM KREMİ

Herkese Merhabalar,
Sonbahara hoşgeldin derken özellikle el kremleri de bize merhaba diyecek. Ben de sizlere çok severek kullandığım kremimden kısaca bahsetmek istedim.



Nivea' nın bu kremi jojoba yağı ve vitamin E içerikli. İncecik bir yapısı var ve emilimi de oldukça hızlı. Kışın kuruyan elleriniz ve vücudunuz için oldukça uygun fiyatlı bir seçenek

Özellikle de grip esnasında burun çevresinde oluşan kızarıklık, yanma hissi ve yaraları kısa sürede tedavi edici bir özelliğe sahip, ben sırf bu özelliğinden dolayı muhakkak çekmecemde bulundururum. sağolsun soğuklar beni hiç teğet geçmez ve muhakkak şifayı kaparım

Ürün çeşitli gramajlarda satılıyor, çantada taşımak için tüp ambalajlısı da mevcut. Özellikle migros marketlerin çılgın %50 kampanyasında oldukça uygun fiyata geliyor

İlk kısa yazıma imza atarak sizlere hoşçakalın diyorum :)

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Selam, güzel yazın için teşekkürler bende arada nivea el kremi olarak kullanırım ( el kremi takıntım var, hele kışın evin her yerinden el kremi çıkar :)) ) ve oldukça memnunum.

    İnstagram' dan takip ediyorum buradan eklemek de istedim, bana da beklerim...

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy Gamze'cim merhaba hoşgeldin :) Kışın el kremleri vazgeçilmez oluyor gerçekten. Hemen geliyorum canım :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.