MOSHOS GARDEN BODY BUTTER

Herkese Merhabalar,
Uzun süredir bir o yana bir bu yana koşturmaktan bloğa bakamaz oldum. Hatta bloğumu kapatmayı dahi düşündüm açıkçası instagram'da hem daha aktifim hem de orada paylaşım yapmak daha pratik.

Sözü fazla gevelemeden sadede geleyimve Moshos Garden  greyfurt & limonotu özlü body butter yani vücut kremasından bahsedelim




Bildiğiniz üzere @moshosgarden tamamen bitkisel doğal iceriğiyle gönüllerde taht kurmuş durumda en sevilen ürünler arasında da body butter bulunmakta

Body butter sertifikalı organik shea yağı ve mango yağı ile vücudu nemlendirerek kurumayı önlemeye yardımcı oluyor. Limonotu ve greyfurt ile gün boyu ferah hissetmenizi sağlar yazıyorürün açıklamasında

Öncelikle ürünümüz alıştığımız losyon ya da kremler gibi akışkan bir kıvamda değil, katı bir formda ve buna rağmen vücutta gayet kolay bir dağılımı var



Emilimi oldukça makul bir hızda, katılığına bakarsak bu deriye işlemez dersiniz ama vücut hüpp diye emiyor

Vücudumda başta kollarım ve bacaklarım bir hayli kurudur hatta yer yer pullanmalar mevcut, body butter nemlendirme konusunda gerçekten başarılı

Fekaaaatttt !!!
Kokusunu hiiiiiiiç sevemedim, bana göre oldukça ağir bir kokusu var. Sanki beni bir köşede unutmuşlar da küflenip ekşimişim gibi koku geliyor burnuma

Ürünü kullandıktan hemen sonra bolca parfüm sıkıp koku olayının önüne geçiyorum

Koku bir zevk meselesidir bunu da unutmamalı, kimisi meyveli kokuları çok severken kimisi burnunu tıkar

Kısacası dostlar, nemlendirmesine aşık olduğum, kokusuna alışamadığım aşk-nefret ilişkisi yaşadığım bir ürün oldu

Moshos Garden instagram hesabında dönem dönem güzel kampanyaların haberini vermekte özellikle o dönemlerde ürünleri alınıp kullanılası ..

Şu ürünü de çok güzel muhakkak al dediğiniz varsa yorum bırakmanız beni mutlu eder

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Bence nefis kokuyor tabi tamamen zevk meselesi nem vermesi de iyi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirmesi gercekten guzel ama kokusu malesef benim icin fazla agir, sanirim eksimtrak kokulari sevmiyorum :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.